Team WECA Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Vanmiddag wilden we in een Zuid-Limburgs toeristenplaatjse een multi doen. In de listing stond niets vermeld over betaald parkeren, wat wel in bijna de hele omgeving moet. Voor de parkeerplaats die op de listing vermeld wordt als WP, hoeft niet betaald te worden, echter geldt hier een parkeerzone van max 1 uur tussen 10-20uur. De multi is ca. 8,5km lang, dus men is niet binnen een uurtje terug en een bonnetje wilden we niet riskeren. Het bedorf de pret, we hebben dus voor niets zo'n 20km heen gereden. Het lijkt ons raadzaam om op de listing hierover vermelding (max 1 uur of beperkte mogelijkheden) te maken. Nu stond niets geschreven over beperkingen. Of is het voor de owner raadzaam om een geschiktere parkeerlocatie te zoeken? Wat moeilijk wordt in de buurt. De wandeling iets langer maken en starten buiten de betaald parkeren of parkeer-zone gebieden? Hoe denken jullie hierover? groet Team WECA
DSprenger Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Kan het misschien zijn dat de invoer van deze één uur zone nieuw is en de eigenaar dit misschien nog niet weet?
Lepman Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Zo'n eind rijden en dan geen paar euro over voor parkeren? Zou ik er persoonlijk wel voor over hebben Maar het is inderdaad erg handig als er een (onbetaalde) parkeerplaats vermeld staat.
Remunj Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Kan het misschien zijn dat de invoer van deze één uur zone nieuw is en de eigenaar dit misschien nog niet weet? het komt de laatste tijd wel vaker oor dat gemeentes van parkeerbeleid veranderen. Wat eerst gratis was, moet nu ineens betaald worden. Hier in Remunj is het ook schering en inslag aan het worden. Gelukkig zijn hier nog een aantal grote parkeerplaatsen waar je voor 2 euro de gehele dag mag staan (groot winkelcentrum).
Team Gelaen Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Het is inderdaad handig om te vermelden of er betaald parkeren is of gratis. En of er verder weg nog gratis parkeren is. Om welke cache gaat het trouwens?
BigFurryMonster Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Gewoon even de eigenaar vragen te vermelden hoe het zit met parkeren.
mlsn1975 Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Zo'n eind rijden en dan geen paar euro over voor parkeren?Zou ik er persoonlijk wel voor over hebben Maar het is inderdaad erg handig als er een (onbetaalde) parkeerplaats vermeld staat. Ik begrijp het wel, het is gewoon een principe zaak. Overigens is het maar de vraag of je er de hele dag mag staan (betaald) en niet aan een maximum van 3 uur zit.
Quaerens Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Ten eerste lijkt het me raadzaam om bij dit soort rare dingen en dingen die fout in de listing staan eerst even contact met de cache eigenaar op te nemen. Ten tweede vind ik het niet een must dat er info over parkeren in een listing staat. GC.com is een doosjes in de natuur site, geen parkeerplaatsen site. Q
Zuurtje Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Je dient het te doen met de aanwijzingen van de owner, of je dat nu leuk vindt of niet. Ik plaats de ene keer veel info, dan andere keer niets. Sommige cachers houden van avontuur de andere gaat liever voor zeker en vertrouwd. Je kan natuurlijk altijd een vraag stellen aan de owner, maar of hij antwoord geeft .... ook dat maakt hij/zij zelf uit. Zonnig spoor ZUURTJE zelf voorstander van zo min mogelijk aanwijzingen en veel avontuur [en dat houd ook teleurstellingen verwerken in]
Aanbevolen berichten