Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een paar weken terug hebben we onze eerste gps geprobeerd: de oregon 300. We hadden het toestel bij de goedkoopste internetwinkel gekocht die we via kieskeurig konden vinden. Helaas ging hij naar 2 weken kapot en wilde garmin nederland me niet gratis helpen vanwege "grijze import".

Gelukkig kon ik het toestel retourneren en ik heb keurig mijn komplete aankoopbedrag terug gehad.

Nu willen we liever toch maar een oregon via een erkende dealer.

De goedkoopste 300 kost 339 en de 400 is in de aanbieding voor 389 (inclusief verzenden)

Is het die 50 euro extra waard om toch maar een 400 te bestellen????? We hebben al een geheugenkaartje met diverse topokaarten.

Alvast bedankt voor de tips :)

Geplaatst

Wij zijn ook van plan een nieuwe GPS te kopen, en twijfelen tussen de 300, 400t of de 550, waar bij Futurumshop.nl al voor wordt geadverteerd.

In juli komt die 550 als het goed is in de verkoop, dus misschien worden de eerdere modellen wat goedkoper???

De oregon 400t hebben voor €350,- gezien bij boatgorillaz

Team WECA

PS: heeft iemand anders buiten futurumshop al ergens anders advertenties gezien van de oregon 550?

Geplaatst

PS: heeft iemand anders buiten futurumshop al ergens anders advertenties gezien van de oregon 550?

persoonlijk ga ik voor de garmin 400, als me spaarpotje vol is :) , de garmin 550 zal ik niet gaan kopen ik maak altijd foto's met me camara.

over de garmin 400 er zit al een uitgebreide kaart van 1:1000 ( of 10000 :P ) dus dan lijkt mij een topo nederland wel overbodig ? of is topo nederland nog meer in detail.

Ps; ik kijk altijd naar het thuiswaarbog op internet, ik had ook ooit een tas besteld en die was na 2 maanden nog niet binnen en al betaald.

Later geld terug gevraagd toen naar bol.com iets duurder volgende dag in huis :)

Honsbeek

Geplaatst
over de garmin 400 er zit al een uitgebreide kaart van 1:1000 ( of 10000 )

Volgens mij 1:100.000 :)

Geplaatst
persoonlijk ga ik voor de garmin 400, als me spaarpotje vol is :) , de garmin 550 zal ik niet gaan kopen ik maak altijd foto's met me camara.

over de garmin 400 er zit al een uitgebreide kaart van 1:1000 ( of 10000 :P ) dus dan lijkt mij een topo nederland wel overbodig ? of is topo nederland nog meer in detail.

Ps; ik kijk altijd naar het thuiswaarbog op internet, ik had ook ooit een tas besteld en die was na 2 maanden nog niet binnen en al betaald.

Later geld terug gevraagd toen naar bol.com iets duurder volgende dag in huis :)

Honsbeek

De kaart op de 400T is niet 1:1000 maar 1:100.000. Topo Nederland is veel gedetailleerder en zal daarom wel een meerwaarde hebben.

Alhoewel dat zal per cacher verschillen, er zijn er immers nog steds die het alleen met de pijl doen.

Geplaatst

Misschien dat meer detail voordeel biedt bij het gebruik van auto en fiets buiten geocaching om?

Zelf loop ik gewoon nog lekker de pijl achteraan zonder van te voren te weten wat er gaat komen, dat vind ik zelf het leukste.

Geplaatst

Heb de Oregon voor 310 euro. Via internet besteld maar afgehaald in de winkel (dan weet je tenminste waar je de ruiten moet ingooien als je niet tevreden bent :)

Heb eerst een freeware kaart geinstalleerd en dat werkte prima. Nu hebben we de wandelkaart en daar ben ik nog meer tevreden over. Gebruik hem voor geocachen maar ook voor wandeltochten.

Kortom in totaal 390 euries en zijn geld meer dan waard. Heb de meerwaarde van de 400 niet kunnen ontdekken.

Geplaatst

Hoi ik heb mijn heb 400T besteld bij http://www.boatgorillaz.nl/.

Binnen 2 dagen keurig afgeleverd betaalde 350 Euro ze vragen 375 maar een telefoontje met verwijzing naar Redcoon, was genoeg om hem voor deze prijs te kunnen kopen.

Afhalen in Enkhuizen is ook een optie, maar was voor mij te ver.

Ik ben erg blij met mijn 400T

Ondertussen Topo nl.,deutsland, belgie, en frankrijk op SD kaart van 4Gb. werkt als een trein.

Groethes,

Dick S.

Geplaatst

Bedankt voor de tips ;):)

Ik heb de 400T gisteren besteld bij sportxl.nl voor 389 euro inclusief verzenden en voel me toch lekkerder bij een origineel nederlands apparaat voor het geval er iets mis gaat.

Nu maar afwachten op de levering van het toestel en de beschermfolie uit Amerika. Darnaast ga ik denk ik ook nog een GP powerbank H500 lader met 2700 mah batt. kopen. Volgens mij is dat een goede lader die per cel op druppelladen overgaat zodra ze vol zijn. Ik heb in het verleden heel veel slechte accu's en lader gehad van onder andere varta.

;);):dribble:

Geplaatst
Ik heb hem voor 295 euro gekocht bij Triderium. Na 3 dagen in huis, werkt prima!

volgens mij kost hij daar nu 368.90 euro met een levertijd van 3 weken

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...