Harrie45 Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Vandaag heb ik m'n nieuwe Oregon 300 ontvangen en hierop City Navigator geinstalleerd. Maar hoe voer ik nu adressen in? Het eerste wat gevraagd wordt is "Spel naam provincie". Maar wat ik ook invoer (NB, Noord-Brabant, niets) het volgende scherm is "Geen resultaat gevonden". Doe ik iets fout? De kaart wordt wel goed weergegeven en als ik een 'pushpin' plaats wordt netjes de straatnaam weergegeven.
De Haelder Geplaatst 22 mei 2009 Geplaatst 22 mei 2009 Is het wel city navigator Europa/Benelux? Ook ik heb deze op mijn oregon 300 staan, maar ik heb deze vraag nog nooit gezien op mijn scherm.
Caraxic Geplaatst 23 mei 2009 Geplaatst 23 mei 2009 Dit probleem had ik met de Oregon van m'n vader ook. Heb je ook een Onroute fiets en/of wandelkaart geïnstalleerd? Als je alles op dezelfde geheugenkaart zet, dan werkt het niet goed blijkbaar. Ik heb CN09 nu op de SD-kaart gezet, en nu werkt kun je wel gewoon een adres invoeren. Als je de Oregon aansluit op je pc krijg je twee schijfstations: het interne geheugen van de Oregon en je SD-kaart. In Mapsource kun je bij het versturen van je kaart dan de juiste (andere) schijf kiezen en weer 4 uurtjes wachten. Het is wel een gepruts om alles aan de praat te krijgen vanwege de verschillende producten en gebrekkige informatie. Het is voor mij ook nog een gepuzzel. Ik heb deze info uit deze en deze post. Succes!
spoekie Geplaatst 14 juni 2009 Geplaatst 14 juni 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Dit is een typische bug van Garmin. Op het Waypoint forum staan al 8 onderwerpen waarbij dit probleem wordt beschreven met diverse 'oplossingen', die bij mij nog niet werken. Ik heb het idee dat een verkeerde combinatie van kaarten op intern geheugen en SD kaart het probleem kan veroorzaken. Nu maar wachten op een software update.
Voronwë Geplaatst 14 juni 2009 Geplaatst 14 juni 2009 Hmmm Ik heb CN09(voor een deel), Onroute wandelkaart en Fietskaart en een deel topo Duitsland op mijn 400t staan (allemaal op de Garmin zelf, geen sd) en geen problemen...
spoekie Geplaatst 20 juni 2009 Geplaatst 20 juni 2009 Ik heb gelezen dat het probleem zich alleen bij sommige toestellen voordoet, niet van type gps maar van bijv. firmware versie. Als het werkt het je geluk volgens mij.
reej Geplaatst 22 juli 2009 Geplaatst 22 juli 2009 (bewerkt) Vandaag heb ik m'n nieuwe Oregon 300 ontvangen en hierop City Navigator geinstalleerd. Maar hoe voer ik nu adressen in? Het eerste wat gevraagd wordt is "Spel naam provincie". Maar wat ik ook invoer (NB, Noord-Brabant, niets) het volgende scherm is "Geen resultaat gevonden". Doe ik iets fout?De kaart wordt wel goed weergegeven en als ik een 'pushpin' plaats wordt netjes de straatnaam weergegeven. Dan missen er een paar registries voor City Navigator op de pc/laptop vanwaar deze is geuploaden naar je GPS. Nadat de benodigde registers zijn toegevoegd en citynavigator opnieuw is verzonden naar je GPS werkt het wel! overigens met een legale versie heb je dit probleem niet 22 juli 2009 bewerkt door reej
jeroenisdeman Geplaatst 29 juli 2009 Geplaatst 29 juli 2009 Vandaag heb ik m'n nieuwe Oregon 300 ontvangen en hierop City Navigator geinstalleerd. Maar hoe voer ik nu adressen in? Het eerste wat gevraagd wordt is "Spel naam provincie". Maar wat ik ook invoer (NB, Noord-Brabant, niets) het volgende scherm is "Geen resultaat gevonden". Doe ik iets fout?De kaart wordt wel goed weergegeven en als ik een 'pushpin' plaats wordt netjes de straatnaam weergegeven. Had hetzelfde probleem met CN2010. Heb nu CN2009 naar mijn oregon gekopieerd en nu werkt het wel.
team_heidehippers Geplaatst 18 augustus 2009 Geplaatst 18 augustus 2009 Ik heb wel een dergelijk probleem gehad als meerdere routeerbare kaarten tegelijkertijd enabeld had staan (CN, Onroute wandel). Ik heb dat kunnen oplossen door in het automotive profiel de wandelkaart uit te schakelen en in het recreatieve en geocache profiel de CN op disabled te zetten.
Aanbevolen berichten