Team Professor X Geplaatst 5 mei 2009 Share Geplaatst 5 mei 2009 (bewerkt) Grappig om een videolog te zien van je eigen cache. "Ons Oma" was erg gecharmeerd van deze cache omdat hij ideaal is voor rolstoelgebruikers. 5 mei 2009 bewerkt door Team Professor X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 5 mei 2009 Share Geplaatst 5 mei 2009 Grappig om een videolog te zien van je eigen cache. "Ons Oma" was erg gecharmeerd van deze cache omdat hij ideaal is voor rolstoelgebruikers. Ja inderdaad leuk. Ze hebben ook een filmpje gemaakt van een cache van Kladdegat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 5 mei 2009 Share Geplaatst 5 mei 2009 Leuk dat iemand de moeite neemt zo'n log te maken, toch een uitgesproken stuk waardering voor het werk van de cache eigenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 5 mei 2009 Share Geplaatst 5 mei 2009 Leuke log, ook voor de eigenaar is het leuk te lezen wat er geschreven is. Wie weet is dit de toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 6 mei 2009 Share Geplaatst 6 mei 2009 Ook leuk om te zien dat cachen echt voor alle leeftijden is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 6 mei 2009 Share Geplaatst 6 mei 2009 Kijk maar eens hier, daar staan heel veel videologs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DSprenger Geplaatst 10 mei 2009 Share Geplaatst 10 mei 2009 Afgelopen nacht heb ik mijn eerste nachtcache (N8lampje) gelopen Het leek ook mij leuk in plaats van foto's de cache vast te leggen op video. Een deel van het materiaal vanmorgen omgezet naar een Youtube filmpje: FILMPJE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden