GoudHaartje Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 is deze belt clip ook geschikt voor de Colorado ? Zoja, dan wil ik er ook graag een. groetjes wendy
Forward_observer Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Ik heb zulke clips ook gebruikt voor portofoon. echter is mijn ervaring dat je dan toch snel je apparaat verliest. Even zitten om iemand te helpen, opstaan en bonk was ie weer los.Vergeet ook voorla niet m af te doen bij het in de auto stappen. Heel veel plezier ermee Ik hoop dat ie voor jullie wel werkt! Inderdaad het gaat om dezelfde portofoons volgens mij TETRA netwerk. Vond het niet zo'n succes en bij instappen kantelt alles om en zit ie los. Volgens mij is dat bij deze clip ook zo, als je hem 90 graden kantelt kan je hem los maken en dit gebeurt nog al eens als je gaat zitten. Hoop dat ik het mis heb, maar denk dat dit hetzelfde principe is.
reej Geplaatst 28 april 2009 Auteur Geplaatst 28 april 2009 Ik heb zulke clips ook gebruikt voor portofoon. echter is mijn ervaring dat je dan toch snel je apparaat verliest. Even zitten om iemand te helpen, opstaan en bonk was ie weer los.Vergeet ook voorla niet m af te doen bij het in de auto stappen. Heel veel plezier ermee Ik hoop dat ie voor jullie wel werkt! Inderdaad het gaat om dezelfde portofoons volgens mij TETRA netwerk. Vond het niet zo'n succes en bij instappen kantelt alles om en zit ie los. Volgens mij is dat bij deze clip ook zo, als je hem 90 graden kantelt kan je hem los maken en dit gebeurt nog al eens als je gaat zitten. Hoop dat ik het mis heb, maar denk dat dit hetzelfde principe is. Bij deze oregon clip moet je een knopje indrukken voordat hij losgaat.
delta123 Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Kunnen we niet beter spreken van de nieuwe GARMIN belt clip nu denkt iedereen dat het alleen voor de Oregon is
TuuronTour Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Ik heb zulke clips ook gebruikt voor portofoon. echter is mijn ervaring dat je dan toch snel je apparaat verliest. Even zitten om iemand te helpen, opstaan en bonk was ie weer los.Vergeet ook voorla niet m af te doen bij het in de auto stappen. Heel veel plezier ermee Ik hoop dat ie voor jullie wel werkt! Inderdaad het gaat om dezelfde portofoons volgens mij TETRA netwerk. Vond het niet zo'n succes en bij instappen kantelt alles om en zit ie los. Volgens mij is dat bij deze clip ook zo, als je hem 90 graden kantelt kan je hem los maken en dit gebeurt nog al eens als je gaat zitten. Hoop dat ik het mis heb, maar denk dat dit hetzelfde principe is. Bij deze oregon clip moet je een knopje indrukken voordat hij losgaat. Zo gaat het normaal ook, maar dan moet je er wel opletten dat je de gps goed vastklikt. Anders kan hij bij een schok of flinke draai toch zomaar losschieten.
delta123 Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Allemaal waar maar dat gebungel van die karrabijn ben ik helemaal zat.
*BaJo* Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 wij willen er ook wel eentje !!! Zet ons er ook maar bij!
De Haelder Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Ik wil wel een bestelling plaatsen. Wil je een beltclip! Stuur me dan een bericht via mijn profiel op geocaching.com! Bij voldoende animo ga ik over tot bestelling! Tot nu toe hebben zich 10 mensen zich gemeld. Dit is nog niet genoeg om te bestellen. Bij bestelling van 25 clips zal de prijs ongeveer 13 euro zijn, afhankelijk van de invoerrechten die betaald moeten worden! Een andere bijkomstigheid is het feit dat de orginele verpakking waarschijnlijk te groot is om in een envelop te stoppen. Waardoor ik dus genoodzaakt ben om de clips los in een bubbeltjes envelop te versturen, anders betaal je ook nog eens de hoge kosten voor het verzenden als pakket. Heb je interesse stuur dan een mail via mijn profiel op gc.com.
Vasc0 Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Die verpakking zal me een worst zijn! Ik hoop dat er nog meer geinterreseerde zijn..........
walking spirit Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Als ik t goed heb gevolgd, gaat het clipje dus iets van 13,- kosten en dan komen er hier-o nog wat verznedkosten ook nog bij voor het versturen naar de cacher zelf. Dus iets van rond de 15,- dan?
De Haelder Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Als ik t goed heb gevolgd, gaat het clipje dus iets van 13,- kosten en dan komen er hier-o nog wat verznedkosten ook nog bij voor het versturen naar de cacher zelf. Dus iets van rond de 15,- dan? Nee, de prijs is incl. verzenden
pa3fus Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Ik hoop dat er nog meer geinterreseerde zijn.......... Is de clip ook geschikt voor een 60 csx ? Bij wat rondsnuffelen op de eerder genoemde website zie ik wel een klem die ik graag zou willen hebben. Echter deze lijkt qua plaatje anders dan de clip waar hier over gesproken wordt. Zou deze in de bestelling meegenomen kunnen worden ??? Groeten Jan-Willem PA3FUS.
walking spirit Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Clippie lijkt me ook wel handig. Zet me ook maar op de lijst.
De Haelder Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 Ik hoop dat er nog meer geinterreseerde zijn.......... Is de clip ook geschikt voor een 60 csx ? Bij wat rondsnuffelen op de eerder genoemde website zie ik wel een klem die ik graag zou willen hebben. Echter deze lijkt qua plaatje anders dan de clip waar hier over gesproken wordt. Zou deze in de bestelling meegenomen kunnen worden ??? Groeten Jan-Willem PA3FUS. De besproken clip is voor de oregon en de colorado. Laat me maar weten welke je wilt hebben via mijn profiel dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
mlvdburg Geplaatst 28 april 2009 Geplaatst 28 april 2009 PM gestuurd. Laat maar weten waar ik het geld naar over moet maken, scheelt weer voorschieten.
Aanbevolen berichten