Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In een vrij moment zit ik een beetje te bladeren in de door mij gevonden caches en ik zie dat 'het wapen van kralingen in het archief zit.

Best wel jammer van zo'n leuke cache.

En aangezien ik in de buurt woon lijkt het me een leuk plan om deze weer te activeren.

Ik weet dat je bestaande caches kan overdragen aan een andere cacher. Maar kan dit ook met caches die in het archief zitten?

Moet de vorige eigenaar toestemming geven? En mogelijk "kruimeldief' ook?

Gr, Team Superstein

Geplaatst

Caches die in het archief zitten worden er niet uitgehaald alleen om te adopteren door de reviewer.

Je moet dan een nieuwe aanmaken maar kunt natuurlijk wel letterlijk alles overnemen van de oude.

Geplaatst

Deze lijkt wat moeilijker te vinden met de zoekfunctie. :thumbup:

Men moet mij maar verbeteren als het niet klopt, maar volgens mij heb ik hier diverse malen gelezen, van de hand van onze reviewer, dat caches eigenlijk nooit (om deze reden) uit een archief gehaald worden. Je kan ze adopteren wanner ze door de eigenaar als zodanig worden aangeboden, maar eenmaal in het archief komen ze er niet meer uit.

Geplaatst
Je kan ze adopteren wanneer ze door de eigenaar als zodanig worden aangeboden, maar eenmaal in het archief komen ze er niet meer uit.

En laat ik nou al een aantal weken op dit antwoord zitten wachten?!!

Ik probeer een cache die gearchiveerd is weer te voorschijn te toveren met toestemming van de eigenaar.

Bij Geocaching Support Desk een ticket gemaakt en net nog weer een berichtje gekrijgen dat er hard aan wordt gewerkt.(netjes van hun,vooral omdat het vandaag zondag is)

Nu maar afwachten of Kruimeldief tijd heeft :thumbup:

Geplaatst
Je kan ze adopteren wanneer ze door de eigenaar als zodanig worden aangeboden, maar eenmaal in het archief komen ze er niet meer uit.

Ik probeer een cache die gearchiveerd is weer te voorschijn te toveren met toestemming van de eigenaar.

Bij Geocaching Support Desk een ticket gemaakt en net nog weer een berichtje gekrijgen dat er hard aan wordt gewerkt.(netjes van hun,vooral omdat het vandaag zondag is)

Nu maar afwachten of Kruimeldief tijd heeft :thumbup:

Had je het hiervoor staande antwoord niet een tijdje geleden al van mij gehad? Natuurlijk wordt een dergelijke vraag doorgestuurd naar een reviewer, maar als ik mij goed herinner hebben wij daar PB contact over gehad. Dus wellicht niet helemaal zeker, zat je nu ook weer niet helemaal zonder antwoord op je vraag.

Geplaatst
Had je hetzelfde antwoord niet een tijdje geleden al van mij gehad?

Jawel maar ik moest hiervoor een ticket aanmaken omdat de cache gearchiveerd is

en de eigenaar kon daardoor de cache niet overdragen op de gebruikelijke manier

die er bestaat op www.geocaching.com/adopt/

Kruimeldief is volgens mij degene die ons kan helpen met toestemming hiervoor.

En zo wachten wij gewoon weer af op bericht van hem. :thumbup:

Geplaatst

Ja, dat is waar. Als je echt een antwoord wilt op deze specifieke situatie dan zul je het antwoord moeten afwachten. En ik heb je inderdaad aangeraden om dan een ticket aan te maken i.p.v. een PB te sturen. :(

Geplaatst

Ik heb pas een verzoek gedaan aan kruimel om de cache dobbelsteen uit het argief te krijgen omdat iemand hem wilde adopteren .

Helaas kon dat dus niet.

Geplaatst

Nu maar afwachten of Kruimeldief tijd heeft :(

Dit zou mijn antwoord kunnen zijn zeg. zit al vanaf februari te wachten op antwoord , op aandringen van Mod maar een ticket aangemaakt en uiteindelijk ook het antwoord ergens gevonden, maar toch wel jammer. diverse caches niet aangeboden, maar wegens verhuizing in het archief. wilde ze overnemen om evt te verbeteren of anders toch in het archief te laten. alles met toestemming van de vorige eigenaar. helaas.....niet mogelijk dus.

Geplaatst
Caches die in het archief zitten worden er niet uitgehaald alleen om te adopteren door de reviewer.

Je moet dan een nieuwe aanmaken maar kunt natuurlijk wel letterlijk alles overnemen van de oude.

Dat het bij de reviewer druk is, blijkt, nu ook weer eens. Deze verzuipt in het werk en heeft dat in diverse draadjes ook geuit de laatste tijd. Dan kun je niet anders dan prioriteiten stellen.

Het is altijd zo dat je, wanneer je denkt dat je redenen hebt om een uitzondering te zijn, een ticket aan mag maken voor de reviewer. Daarom dat advies dat door mij, of misschien een andere moderator werd gegeven. (Misschien wat minder duidelijk, maar dan ook helder). Wanneer je geen bijzondere redenen hebt, dan kan in dit geval het antwoord op de vraag worden geraden en kan het beste bovenstaand advies op worden gevolgd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...