Spring naar bijdragen

Oregon 400t Software Version 2.96 Beta


reej

Aanbevolen berichten

http://www8.garmin.com/software/Oregon400t_296Beta.exe

 

Change History

Changes made from version 2.95 to 2.96:

 

* Added Waypoint Averaging application. (For more information visit our new Trail Tech website at http://garmin.blogs.com/softwareupdates/trail-tech/)

* Added Sight 'N Go application for the Oregon 300/400i/400c/400t.

* Added option to display four configurable data fields on the map.

* Added customizable text to unit power-on screen (see \Garmin\startup.txt)

* Added Man Overboard application

* Added the ability to view geocaches logs separate from the description

* Increased the number of waypoints viewable from the Waypoint Manager and Where To?>Waypoints

* Report problems with software to OregonBeta@garmin.com.

 

:P

 

FF testuh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dank je alles geinstalleerd en tot nu toe werkt het.....nou nog kijken wat de verschillen zijn. :P

 

http://www8.garmin.com/software/Oregon400t_296Beta.exe

 

Change History

Changes made from version 2.95 to 2.96:

 

* Added Waypoint Averaging application. (For more information visit our new Trail Tech website at http://garmin.blogs.com/softwareupdates/trail-tech/)

* Added Sight 'N Go application for the Oregon 300/400i/400c/400t.

* Added option to display four configurable data fields on the map.

* Added customizable text to unit power-on screen (see \Garmin\startup.txt)

* Added Man Overboard application

* Added the ability to view geocaches logs separate from the description

* Increased the number of waypoints viewable from the Waypoint Manager and Where To?>Waypoints

* Report problems with software to OregonBeta@garmin.com.

 

:crybaby:

 

FF testuh!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschillen zijn inderdaad groot.

Meest opvallende verschil:

Hij loopt met regelmaat vast. ;)

Vooral tijdens automotive gebruik samen met CN2008.

Denk dat ik maar even weer een stapje terug doe.

 

Ger@ld

Je kunt beter een stapje verder doen; in 2.97beta schijnt dit probleem nml opgelost te zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraagje betreffende de updates.

 

Regelmatig zie ik een topic verschijnen over een nieuwe (beta) software versie, die al dan niet goed werkt, c.q. dat mensen terug gaan naar een eerdere versie.

Dit vaak uit ongenoegen, missende beloofde functionaliteit of andere (kleine) ergernissen.

 

Mijn vraag: sinds ik mijn 400T gekocht heb, staat hier de Software versie 2.6 op

Versie GPS-software: 2.55

 

Is het nu raadzaam dit te updaten of alles zo laten zoals het is?

Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen van updaten van de software?

 

Alvast bedankt voor de informatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vraagje betreffende de updates.

 

Regelmatig zie ik een topic verschijnen over een nieuwe (beta) software versie, die al dan niet goed werkt, c.q. dat mensen terug gaan naar een eerdere versie.

Dit vaak uit ongenoegen, missende beloofde functionaliteit of andere (kleine) ergernissen.

 

Mijn vraag: sinds ik mijn 400T gekocht heb, staat hier de Software versie 2.6 op

Versie GPS-software: 2.55

 

Is het nu raadzaam dit te updaten of alles zo laten zoals het is?

Wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen van updaten van de software?

 

Alvast bedankt voor de informatie!

Zowiezo is het verstandig om de nieuwste release versie erop te zetten, die is op dit moment versie 2.8. Daarin zijn behoorlijk wat verbeteringen uitgevoerd voor het gebruiksgemak en de nauwkeurigheid. De garmin-webupdater zal automatisch de nieuwste release voor je apparaat zoeken en instaleren.

 

De nieuwe Beta versie versies hebben soms nieuwe mogelijheden en verbeteringen die uiteindelijk ook in de releaseversie beschikbaar zullen komen. In de releaseversie zitten vrijwel nooit ernstige fouten omdat die er door de beta-versies uit gehaald zijn.

 

Wil je geen problemen en niet direct de nieuwste opties, gebruik dan de releaseversie. Vindt je het geen probleem dat de gps wel eens vastloopt, en wil je meteen alle nieuwe mogelijkheden zien en proberen; gebruik dan de beta-versies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowiezo is het verstandig om de nieuwste release versie erop te zetten, die is op dit moment versie 2.8. Daarin zijn behoorlijk wat verbeteringen uitgevoerd voor het gebruiksgemak en de nauwkeurigheid. De garmin-webupdater zal automatisch de nieuwste release voor je apparaat zoeken en instaleren.

 

De nieuwe Beta versie versies hebben soms nieuwe mogelijheden en verbeteringen die uiteindelijk ook in de releaseversie beschikbaar zullen komen. In de releaseversie zitten vrijwel nooit ernstige fouten omdat die er door de beta-versies uit gehaald zijn.

 

Wil je geen problemen en niet direct de nieuwste opties, gebruik dan de releaseversie. Vindt je het geen probleem dat de gps wel eens vastloopt, en wil je meteen alle nieuwe mogelijkheden zien en proberen; gebruik dan de beta-versies

 

Heb de versie 2.8 geïnstalleerd op de Oregon.

Zal kijken wat de bevindingen zijn.

 

Bedankt voor de tips.

 

BTW: satellieten-ontvangst staat op maximaal evenals daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowiezo is het verstandig om de nieuwste release versie erop te zetten, die is op dit moment versie 2.8. Daarin zijn behoorlijk wat verbeteringen uitgevoerd voor het gebruiksgemak en de nauwkeurigheid. De garmin-webupdater zal automatisch de nieuwste release voor je apparaat zoeken en instaleren.

 

De nieuwe Beta versie versies hebben soms nieuwe mogelijheden en verbeteringen die uiteindelijk ook in de releaseversie beschikbaar zullen komen. In de releaseversie zitten vrijwel nooit ernstige fouten omdat die er door de beta-versies uit gehaald zijn.

 

Wil je geen problemen en niet direct de nieuwste opties, gebruik dan de releaseversie. Vindt je het geen probleem dat de gps wel eens vastloopt, en wil je meteen alle nieuwe mogelijkheden zien en proberen; gebruik dan de beta-versies

 

Heb de versie 2.8 geïnstalleerd op de Oregon.

Zal kijken wat de bevindingen zijn.

 

Bedankt voor de tips.

 

BTW: satellieten-ontvangst staat op maximaal evenals daarvoor.

 

 

dacht dat ik hem niet kon vinden maar zie dat ik op 2.97 zit ;-)

bewerkt door Forward_observer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...