Spring naar bijdragen

Uitdaging


jolimama

Aanbevolen berichten

Dan zal mijn vraag anders stellen. Hebben we een wedstrijd nodig om goede caches te plaatsen?

Er zijn momenteel goede caches zat. Ik ben in iedergeval niet in staat alle goede caches van de kaart te vegen.

Mocht het in de toekomst zo zijn dat er geen goede caches meer zijn omdat jij en ik alle goede caches gevonden hebben, is het misschien een overweging waard.

Dan kom ik echter terug op bericht #10 in dit draadje, ja inderdaad van mijn hand, wie zit er in de jury en is behalve mijn persoon capabel om te bepalen wat een goede cache is.

 

Enne dat biertje, zullen we zeggen, wanneer we elkaar tegen komen :)

Ruud :)

 

 

Zoals ik al eerder zei (en het wordt tijd dat de starter van dit draadje eens mee gaat praten): het kan toch precies zoals de verkiezing van de dutch geocoin? Je krijgt dan dus gewoon de 'beste cache van herfst 2009-verkiezing'. Nou, staat vast interessant op je cache-pagina.

 

En nee, we hebben geen wedstrijd nodig om goede caches te plaatsen maar daarom kan het wel leuk zijn? Iemand heeft een idee en hups: afschieten die handel! Laat iedereen lekker doen waar die zelf zin in heeft wordt toch niet geblokkeerd door een idee?

 

Ik doe niet mee als cachelegger maar wil best beoordelen als er een cache in de buurt uitkomt. Beoordelingen aan de hand van cijfers, optellen en delen door het aantal beoordelaars en dan maar hopen dat je veel vriendjes in de buurt hebt :D Ach in elke wedstrijd is er wel iets niet eerlijk :P

 

Tot dan: ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

..... maar wil best beoordelen als er een cache in de buurt uitkomt.....

Tot dan: :)

We hebben twee jury leden, Venniper Cache-zoekers en mijn persoon als voorzitter.

We zoeken er nog drie, voor een eerlijke verdeling hebben we minstens twee vrouwen nodig, drie mag ook.

De eisen die aan de vrouwen gesteld worden zijn: korte rokken, hoge hakken, minstens 1.70 M, blond en in staat flinke pullen bier te sjouwen. Zie foto.

 

20080918170540_sexy_bier.jpg

 

Ruud ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..... maar wil best beoordelen als er een cache in de buurt uitkomt.....

Tot dan: :)

We hebben twee jury leden, Venniper Cache-zoekers en mijn persoon als voorzitter.

We zoeken er nog drie, voor een eerlijke verdeling hebben we minstens twee vrouwen nodig, drie mag ook.

De eisen die aan de vrouwen gesteld worden zijn: korte rokken, hoge hakken, minstens 1.70 M, blond en in staat flinke pullen bier te sjouwen. Zie foto.

 

20080918170540_sexy_bier.jpg

 

Ruud ;)

:D Waar haal je die nu weer zo gauw vandaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voldoe aan de eisen (zelfs meer dan ..........)

PN

Dit nemen we niet zomaar aan.

Voordat de ballotage commissie het goed keurt en zoals je begrijpt ben ik ook daar voorzitter van, willen we een foto.

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat de ballotage commissie het goed keurt en zoals je begrijpt ben ik ook daar voorzitter van, willen we een foto.

Eigenlijk had ik onbekend willen blijven, maar toe maar ...............

http://blogs.reuters.com/oddly-enough/file...-1-0921-360.jpg

PN

We hebben een derde jury lid. PN is te bescheiden maar ik vind dat ze gezien mag worden vandaar dat ik de foto openbaar maak.

 

oktoberfest-1-0921-360.jpg

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan de uitdaging in 1e instantie een ander onderwerp krijgen.

Het ontwikkelen en uitvoeren van een wedstrijd met nieuwe caches duurt natuurlijk wel even.

Mocht het idee van de grond komen, kan er in de periode van voorbereiding eventueel een andere 'wedstrijd' worden georganiseerd.

 

Een wedstrijd over logs.

 

Er wordt dan een topic gemaakt waar in een bepaalde periode cachers hun leukste/meest orginele log kunnen zetten.

Er zit geen periode aan de log, dus logs van 2000 t/m 2009.

Per cacher 1 log in te zenden.

 

De 'jury' heeft het makkelijker dan bij de cache-wedstrijd.

Alles is thuis te beoordelen, door dezelfde juryleden, dus net als bij de foto-wedstrijd geen verschillende juryleden.

Eén groep die alles beoordeelt dus.

Daar volgt een selectie van 20(?) logs uit. Die worden voorgelegd aan de bezoekers en er kan gestemd worden.

 

Uiteindelijk beslissen wij allemaal samen wie de winnaar is.

 

Die krijgt dan de titel....'Logger des Vaderlands' ? ;)

 

Afhankelijk van de reacties hier, zal ik de koe bij de hoorns vatten en vandaag beginnen met het plan uitwerken :)

bewerkt door Lepman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon doen Lep, leuk idee, zolang ik maar niet mee hoeft te helpen.

 

Maar maak het breder, probeer het net als de gouden kalf, met meer mogelijkheden de beste log voor een beginner, de mooiste foto van een beginner en om mij zelf ook een kans te geven de log met de meeste taalvouten of met de raarste bek bij de log, mooiste log in het buitenland de mooie foto in het buitenland, mooiste cache box de mooiste route door bos hei of strand van dit jaar van een beginner en gevorderderund zo weiter., und weiter unt weiter

Maak er wat leuks van, niet dat stijve serieuze gedoe laat het een feesie worden met meer prijzen meer lol en meer avontuur, gespekt met allemaal onzinnige verhalen

 

En klop dan ook even bij .NL aan voor de nodige subsidie om dit leuke festijn, wat eigenlijk helemaal past in hun nieuwe slogan, te laten slagen en het te laten worden tot een jaarlijs terugkerend festijn

 

Suc6 met de organisatie.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las een ander draadje en ben er nu mee gestopt.

Juist die van kilo cacher.

 

Vooral een opmerking in de trand van "als er geen leuke caches meer zijn dan maar een andere uitdaging".

Nou ik weet een leuke uitdaging.

 

We houden een cache wedstrijd.

Wat doen we 4 jury leden die lopen gezamelijk de inzendingen en bepalen wat de beste cache is.

Iedereen mag mee doen alle soorten cache toegstaan wel met een bepaald tijds limiet waar binnen ze te doen moeten zijn.

Wedden dat we het nog wel kunnen leuke caches maken.

...........................................................................

 

Wat ik bedoel is we maken nieuwe caches.

Helamaal officieel voor een bepaalde datum.

Alleen deze worden niet zichtbaar op de site maar alleen voor de jury. (ze worden dus eigenlijk nog niet goedgekeurd) hoe technisch verder daar zijn meerdere oplossingen voor.

De Jury is als het waren de proeflopers.

Ze nemen een vragenlijst mee en aan de hand van de vragen lijst en hun eigen ervaringen worden de caches beoordeeld. Ze lopen hem dus gezamelijk en kunnen onderwijl beoordelen en discuseren.

Ik denk dat iedere cache er voor in aanmerking komt want ook met mysterys en traditionals kan je iets moois maken.

 

Dan gaan we in dit topic weer verder met het idee van jolimama.

Voors, tegens, hoe vorm te geven/uit te voeren etc.

 

 

 

 

En, nu graag even on topic blijven (gezien alle voorgaande postjes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...