pieterpaula Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth. Hebben andere cachers hier ook last van? Pieterpaula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snerty53 Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth.Hebben andere cachers hier ook last van? Pieterpaula Hier is alles OK, geen bijzonderheden met GE Snerty53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mineraal Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 (bewerkt) Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth.Hebben andere cachers hier ook last van? Pieterpaula Hier is alles OK, geen bijzonderheden met GE Snerty53 Hier ook geen problemen. Google heeft regelmatig dingetjes die het even niet doen. Dan weer kun je het kaartje niet afdrukken . Soms ineens de coordinaat niet uitgeprint. Ik maak me er niet meer druk over komt van zelf weer goed heb ik gemerkt. Je kunt proberen de browser en geschiedenis even schoon te maken. Succes Groet Team Mineraal. 22 maart 2009 bewerkt door mineraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team NN Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth.Hebben andere cachers hier ook last van? Pieterpaula Niet per ongeluk het vinkje bij de Geocaching plug-in uitgezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik heb hetzelfde probeem al sinds gisteren. Eerst is het bolletje groen, dan gaat hij zoeken en wordt ie geel om vervolgens op rood te blijven staan. En dan doet ie dus niks meer. Geen idee hoe dat zo maar ineens kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Welke versie gebruik je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amyenemiel Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Hier hetzelfde Dacht al dat het aan mij lag.... Geprobeerd het opnieuw te downloaden maar ook dat helpt niet. Wie er tips heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amyenemiel Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Welke versie gebruik je dan? hier versie 5.0.11337.1968 (beta) en ja het vinkje staat aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Hoe kan ik zien welke versie van G.E. ik heb? En bedoel je het vinkje van Geocaching Network KLM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amyenemiel Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Hoe kan ik zien welke versie van G.E. ik heb? Kun je vinden in GE bij help en dan "over GE" Net even op het .com forum gekeken. Ook daar staan posts over dit probleem (zonder oplossing voorlopig). Het ziet er dus naar uit dat je het niet zelf kan verhelpen. Zoals eerder geschreven zal het wel vanzelf weer overgaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Bei mij versie 4.... werkt het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Heb op de laptop versie 4 en op de gewone computer versie 5 en het werkt beiden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik denk dat het aan Google ligt, ze zijn de laatste tijd bezig met updates enz. voor Google Earth. Maar anders gebruik je toch gewoon de GC Maps? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 gisteren nog volop in werking, vandaag helaas niet, ook al is de KML aangevinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
norskk Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Ik zit ook al een urrtje te zoeken naar een oplossing, maar bij mij werkt GE ook niet meer. Gr.Norskk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden