JoGnet Geplaatst 16 maart 2009 Geplaatst 16 maart 2009 "Gps-fabrikant Garmin heeft twee nieuwe navigatie-apparaten ontwikkeld die van een ingebouwde digitale fotocamera zijn voorzien. Volgens Garmin kunnen hiermee op een eenvoudige manier foto's met geotags worden gemaakt...." Een foto van het gps-aanbod van de Amerikaanse outdoor-keten REI dat beide types vermelde... Bron: 'Nieuwe Garmin Oregon-gps krijgt fotocamera aan boord' (Tweakers) Lees ook: 'REI Leaks Garmin Oregon 500 Series'.
dmace Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Stond al een paar uur eerder HIER (waar anders? ), maar vond het nutteloos om daar een heel nieuw topic voor aan te snijden. Het was ook al genoemd in de andere topics over "oregon of Colorado, of nog even wachten"-topics.
Vasc0 Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 Ik zat te denken om in mei van mijn vakantiegeld een mooie waterdichte camera te kopen. Maar nu ik weet dat dit toestel eraan komt denk ik dat ik die waterdichte camera niet ga kopen. Hewt lijkt me ideaal en erg practisch om twee apparaten in één te hebben.
*BaJo* Geplaatst 17 maart 2009 Geplaatst 17 maart 2009 en je weet altijd waar je je foto genomen had. Mar wat wordt de kwaliteit van de camera? Flits? megapixel? Autofocus? Zoom? Snelheid? Want als het zo'n krakemikkige camera wordt die tegenwoordig ook in elke huis tuin en keuken telefoon zit wil ik daar geen geld aan uitgeven. Het hoeft natuurlijk geen Eos te zijn maar een beetje goede camera (die je tegenwoordig ook al in sommige telefoons hebt) moet het toch wel wezen voor het voor mij toegevoegde waarde heeft.
Vasc0 Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Zijn er mensen die al wat meer kunnen vertellen over dit toestel?
Team Professor X Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Ik zat te denken om in mei van mijn vakantiegeld een mooie waterdichte camera te kopen.Maar nu ik weet dat dit toestel eraan komt denk ik dat ik die waterdichte camera niet ga kopen. Hewt lijkt me ideaal en erg practisch om twee apparaten in één te hebben. Doe dat nu maar wel, want een GPS apparaat is niet geschikt om mee te duiken !
dmace Geplaatst 23 maart 2009 Geplaatst 23 maart 2009 Ik zat te denken om in mei van mijn vakantiegeld een mooie waterdichte camera te kopen.Maar nu ik weet dat dit toestel eraan komt denk ik dat ik die waterdichte camera niet ga kopen. Hewt lijkt me ideaal en erg practisch om twee apparaten in één te hebben. Doe dat nu maar wel, want een GPS apparaat is niet geschikt om mee te duiken ! Wishlist voor de Oregon 600: - Ingebouwde Luchtfles - Scheerapparaat (jawel, Mobieltjes hebben dat al!) - MP4-speler - Printer - nog meer?
Beukenootje Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Wishlist voor de Oregon 600:- Ingebouwde Luchtfles - Scheerapparaat (jawel, Mobieltjes hebben dat al!) - MP4-speler - Printer - nog meer? - prikstok - spiegeltje - cachewaarderingssysteem
pe1mzs Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 ik krijg hier weer zo'n 1 april gevoel bij........ was er vorig jaar ook niet zoiets op die flickr.com site we zullen het merken
Vasc0 Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 ik krijg hier weer zo'n 1 april gevoel bij........was er vorig jaar ook niet zoiets op die flickr.com site we zullen het merken Ik denk van niet, Garmin zal toch steeds verder gaan in het ontwikkelen van haar producten.
mlvdburg Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 ik krijg hier weer zo'n 1 april gevoel bij........was er vorig jaar ook niet zoiets op die flickr.com site we zullen het merken Dit was ook mijn eerste gedachte
smeule Geplaatst 9 april 2009 Geplaatst 9 april 2009 (bewerkt) Misschien toch geen 1 april grap. Of is het een foto-soep? 9 april 2009 bewerkt door smeule
Remunj Geplaatst 9 april 2009 Geplaatst 9 april 2009 Misschien toch geen 1 april grap. Of is het een foto-soep? Wat een vies kleurtje.
*BaJo* Geplaatst 9 april 2009 Geplaatst 9 april 2009 voor iedereen die niet kan wachten hier een camera met 8 megapixel met 3x optische zoom en gps met WAAS verder bluetooth wi-fi en beeldstabilisator: http://www.geospatialexperts.com/gpsphoto-...awifi-p-66.html
Aanbevolen berichten