Spring naar bijdragen

De Geo Kaart


ematt

Aanbevolen berichten

Goede middag allen;

Een vraag;

Wanneer ik de kaart van nederland aanklik op de site en ik wil één niveau dieper, om vervolgens een cache uit te kunnen zoeken, kom ik de laatste tijd steevast in het midden van Luxemburg uit.

 

Ligt dit probleem bij mij of misschien aan het feit dat men de site aan het moderniseren is?????

 

groet Ematt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mogelijk dat instellingen in cookies of cache-inhoud een rol spelen hierbij. Dat kun je testen door deze eens te verwijderen.

 

In Internet Explorer 7 doe je dat via: Extra - Internetopties - Verwijderen (onder kopje Browsergeschiedenis) - Alles verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de laatste sugestie gedaan, echter nog geen resultaat.

Ik blijf hetzelde probleem houden.

Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of dat de juiste routing is.

 

opstarten help ook niet.

 

Nu zie ik wel dat ik explorer 8 heb, misschien is dat de boosdoener.????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de laatste sugestie gedaan, echter nog geen resultaat.

Ik blijf hetzelde probleem houden.

Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of dat de juiste routing is.

 

opstarten help ook niet.

 

Nu zie ik wel dat ik explorer 8 heb, misschien is dat de boosdoener.????

Ik weet het niet. Eigenlijk betwijfel ik dat. Maar je kunt eens kijken of het probleem ook met Mozilla Firefox optreedt.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanavond een herstel opdracht gegeven om terug te gaan van IE 8 naar IE 7.

Nu werken de kaarten weer als vanouds.

 

Dus als U met een verkeerde lokatie te maken krijgt dan wat U eigenlijk verwacht, kan het zomaar liggen aan het feit dat U misschien IE 8 gebruikt.

 

Groet Ematt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allen;

Een vraag;

Wanneer ik de kaart van nederland aanklik op de site en ik wil één niveau dieper, om vervolgens een cache uit te kunnen zoeken, kom ik de laatste tijd steevast in het midden van Luxemburg uit.

 

Ligt dit probleem bij mij of misschien aan het feit dat men de site aan het moderniseren is?????

 

groet Ematt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens vind ik het persoonlijk prettiger om met Googlemaps te werken. Je hebt dan een nog beter overzicht. Gewoon bij een willekeurige cache-webpage onderaan Googlemaps aanklikken, naar keuze in- en uitzoomen en de kaart slepen naar je "zoekgebied". De daar aanwezige caches worden dan daarop geprojecteerd en je hebt snel toegang tot de metagegevens. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...