ematt Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Goede middag allen; Een vraag; Wanneer ik de kaart van nederland aanklik op de site en ik wil één niveau dieper, om vervolgens een cache uit te kunnen zoeken, kom ik de laatste tijd steevast in het midden van Luxemburg uit. Ligt dit probleem bij mij of misschien aan het feit dat men de site aan het moderniseren is????? groet Ematt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Nog niet van dit probleem gehoord en ik heb er zelf ook geen last van. Meer mensen? Dan geef ik het even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Ik heb er geen last van. Ik neem aan dat je de traditionele kaart gebruikt; of misschien toch de Google kaarten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Dat probleem heb ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Iemand misschien een idee waar het dan wel aan zou kunnen liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 Mogelijk dat instellingen in cookies of cache-inhoud een rol spelen hierbij. Dat kun je testen door deze eens te verwijderen. In Internet Explorer 7 doe je dat via: Extra - Internetopties - Verwijderen (onder kopje Browsergeschiedenis) - Alles verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ematt Geplaatst 14 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2009 Ik heb net de laatste sugestie gedaan, echter nog geen resultaat. Ik blijf hetzelde probleem houden. Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of dat de juiste routing is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ematt Geplaatst 14 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2009 Ik heb net de laatste sugestie gedaan, echter nog geen resultaat.Ik blijf hetzelde probleem houden. Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of dat de juiste routing is. opstarten help ook niet. Nu zie ik wel dat ik explorer 8 heb, misschien is dat de boosdoener.???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 maart 2009 Share Geplaatst 14 maart 2009 (bewerkt) Ik heb net de laatste sugestie gedaan, echter nog geen resultaat.Ik blijf hetzelde probleem houden. Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of dat de juiste routing is. opstarten help ook niet. Nu zie ik wel dat ik explorer 8 heb, misschien is dat de boosdoener.???? Ik weet het niet. Eigenlijk betwijfel ik dat. Maar je kunt eens kijken of het probleem ook met Mozilla Firefox optreedt. 14 maart 2009 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ematt Geplaatst 14 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2009 dit krij ik als ik een niveau dieper ga http://www.geocaching.nl/maps/DisplayCache...id=?34150,25150 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ematt Geplaatst 15 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2009 vanavond een herstel opdracht gegeven om terug te gaan van IE 8 naar IE 7. Nu werken de kaarten weer als vanouds. Dus als U met een verkeerde lokatie te maken krijgt dan wat U eigenlijk verwacht, kan het zomaar liggen aan het feit dat U misschien IE 8 gebruikt. Groet Ematt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 15 maart 2009 Share Geplaatst 15 maart 2009 Bedankt voor de tip. Maar toch een heel merkwaardige bug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Control Sea Geplaatst 16 maart 2009 Share Geplaatst 16 maart 2009 Goede middag allen;Een vraag; Wanneer ik de kaart van nederland aanklik op de site en ik wil één niveau dieper, om vervolgens een cache uit te kunnen zoeken, kom ik de laatste tijd steevast in het midden van Luxemburg uit. Ligt dit probleem bij mij of misschien aan het feit dat men de site aan het moderniseren is????? groet Ematt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Control Sea Geplaatst 16 maart 2009 Share Geplaatst 16 maart 2009 Overigens vind ik het persoonlijk prettiger om met Googlemaps te werken. Je hebt dan een nog beter overzicht. Gewoon bij een willekeurige cache-webpage onderaan Googlemaps aanklikken, naar keuze in- en uitzoomen en de kaart slepen naar je "zoekgebied". De daar aanwezige caches worden dan daarop geprojecteerd en je hebt snel toegang tot de metagegevens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten