Arie vis Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 beste mensen, ik wil graag een banner hebben. alleen.... het lukt mij niet goed om er een te maken, kan iemand een banner voor mij maken de tekst: 'de orde der latanen' alvast bedankt p.s. kan iemand mij zeggen hoe je een banner bij je handtekening zet? bij mij geeft ie een foutmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Een banner voor je maken kan ik niet, maar hier is een link naar een draadje over hoe het een en ander in de handtekening te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Misschien is het handig iets meer te vertellen over hoe je de banner wilt zien? Of wil je echt alleen die tekst met een witte achtergrond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 (bewerkt) Bedoel je dit? Ik wil je er wel bij helpen, als je mij alle informatie geeft over achtergrond enz. 9 maart 2009 bewerkt door DiedB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team altijd onverwacht Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Goedenmiddag, Hoe zal ik het formuleren? Ik Ban Jij Bant of met een d of dt Hij Bant of met een d of dt Wij Bannen, ja dat begint er op te lijken Wij hebben Gabanned, klinkt ook aardig Wij zijn Gebanned ja deze moet het zijn. Groeten van T.A.O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Goedenmiddag, Hoe zal ik het formuleren? Wij zijn Gebanned ja deze moet het zijn. Groeten van T.A.O Niet te hard om vragen, is zo gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Goedenmiddag, Hoe zal ik het formuleren? Wij zijn Gebanned ja deze moet het zijn. Groeten van T.A.O Niet te hard om vragen, is zo gebeurt. Nee hoor; in dit geval voor iedereen nog: jullie zijn gebannerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arie vis Geplaatst 9 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2009 (bewerkt) Bedoel je dit? Ik wil je er wel bij helpen, als je mij alle informatie geeft over achtergrond enz. graag: de achtergrond moet een beetje in de sfeer van de middeleuwen: een zwaard, schild, kastteel zoiets. en de letters oranje of rood of geel. maar hoe zet ik hem in mijn profiel??? 9 maart 2009 bewerkt door Arie vis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forward_observer Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Bedoel je dit? Ik wil je er wel bij helpen, als je mij alle informatie geeft over achtergrond enz. graag: de achtergrond moet een beetje in de sfeer van de middeleuwen: een zwaard, schild, kastteel zoiets. en de letters oranje of rood of geel. maar hoe zet ik hem in mijn profiel??? Volgens mij staat het antwoord op je vraag hoe je het in je profiel moet zetten in bericht #2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 (bewerkt) Bedoel je dit? Ik wil je er wel bij helpen, als je mij alle informatie geeft over achtergrond enz. graag: de achtergrond moet een beetje in de sfeer van de middeleuwen: een zwaard, schild, kastteel zoiets. en de letters oranje of rood of geel. maar hoe zet ik hem in mijn profiel??? Volgens mij staat het antwoord op je vraag hoe je het in je profiel moet zetten in bericht #2 Zet dit: http://i41.tinypic.com/2zrdsg6.jpg tussen dit: [/img] Als jij die afbeelding met dat middeleeuwse hebt, stuur hem dan even via mijn profiel op gc.com, dan zet ik de banner wel in dit draadje. 9 maart 2009 bewerkt door DiedB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Is deze mooier? Heb hier geen Paint Shop Pro maar ik verander het nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunbury Junior Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Niet om iemand voor 't hoofd te stoten, maar ik heb ook even iets in elkaar geknutseld. Het is het betere knip en plak werk, dus hij is niet origineel. Maar voor een banner misschien wel ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arie vis Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 hartstikke bedankt voor die banner iedereen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bunbury Junior Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 hartstikke bedankt voor die banner iedereen!!! Nu moet je hem nog wel even ergens onderbrengen bij een of andere server... Dan komt het helemaal goed. Kan ik de afbeelding op mijn server verwijderen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Maak maar een banner voor PZZL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden