*BaJo* Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 Enig idee waar de caches online komen? Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden? Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen. Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt? Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serieDuz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst. Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache. Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt. De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 Enig idee waar de caches online komen? Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden? Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen. Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt? Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serieDuz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst. Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache. Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt. De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen Zijn andere cache ligt bij Woerden. Dus daar zal de rest ook wel bij komen. Of hij moet verhuist zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 Enig idee waar de caches online komen? Of met andere woorden, waar is cache nummer 14 gevonden? Wij zijn enorme fan van Dirk Pit en zijn avonturen en willen deze serie dan ook graag gaan doen. Dus weet iemand: bij / in welke plaats (en) de serie komt? Die kwamen 20-02 online, 2 stuks v die serie maar die werden paar uur later weer verwijdert, sindsdien nikz meer v vernomen vdie serieDuz kruimeldief moet hier maar antwoord opgeven want die zal dr wel meer vanaf weten, als je wat weet hierover hoor ik t graag Tja, hoe bereik ik Kruimeldief, liever nog hoe bereikt zijn verlossende (?) antwoord mij. Wellicht leest hij dit stukje tekst. Vast bedankt, zo wordt het doosje een beetje een cache. Vorige week kwamen er twee van deze serie online. Na 5 min waren ze al Disabled omdat de eigenaar de hele serie in een keer online wil hebben. Daarom heeft Kruimeldief die twee caches weer teruggehaald. Binnenkort zal de hele serie wel online komen. Je hebt nr 14 in ieder geval gevonden en gevonden is loggen en wachten totdat deze echt online komt. De maker van die serie is Tinus_Plotseling dus evt kan je daar eens contact mee opnemen Zijn andere cache ligt bij Woerden. Dus daar zal de rest ook wel bij komen. Of hij moet verhuist zijn Ik woon in Gouda, dus dat heb ik snel uitgezocht. De caches die hij heeft gevonden liggen bijna allemaal in Woerden en hij heeft in Linschoten een eigen cache. Dus ik denk daar in de buurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 Van TP ligt idd een cache in Linschoten. Dirk Pritt kom volgens mij meer richting Utrecht online. Ik ken die hele kerel niet btw, maar ja ik ben ook niet zo'n boeken lezer........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 Er zijn tijdelijk Dirk Pit caches ten westen van Soest verschenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast geebheart Geplaatst 2 maart 2009 Share Geplaatst 2 maart 2009 1tje was dr bij Lage Vuursche en de 2de lag bij Maartensdijk [de 2 die korte tijd online waren] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden