Spring naar bijdragen

Je Eigen Verschuilen Achter Je Nickname???


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,

 

Ik lees graag op het forum, maar wat mij de laatste tijd steeds meer op gaat vallen

is dat er mensen commentaar gaan geven op diversen items en zich daarbij

lekker verschuilen achter hun Nickname.

Ik zie wel eens cache *** voorbij schuiven en ***

doet ook van alles om de aandacht te trekken,

maar verschuilt zich daarna weer achter zijn naam.

Dit zijn er maar twee, maar er zijn er VELE MEER die dit doen.

 

Dat iemand een nickname heeft oké maar wees dan een flinke vent of vrouw

om met je naam te ondertekenen.

En gebruik je nickname niet om je eigen achter te veschuilen, maar doe dit gewoon onder je

eigen naam. ;)

 

Ik hoop dat er op deze manier mensen of cachers zijn die open kaart willen spelen.

 

Was gegroed Hendricus.

bewerkt door Team jemar
Namen verwijderd; niet volgens forumregels - TJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Team altijd onverwacht,

 

Een gebrukersnaam of nicknaam is een onderdeel van het schatzoeken denk ik. Gebruikers zijn altijd te benaderen via een PM of via geocaching.com. Dus stiekem kan je dat niet noemen.

 

Ik zie hierin geen probleem. Laten we elkaar vrij laten of iemand op dit forum reactie's plaats. Als een reactie niet door de beugel kan is het zelf reinigende vermogen van dit forum groot genoeg en kan je iemand aanspreken.

 

Veel zoek plezier!!

 

ardligthart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet ook begrijpen dat mensen niet hun hele "hebben en houwen" op het wereldwijde web willen blootgeven. Je kan je bovenstaande bericht vast wat kracht bijzetten door in je "ledenprofiel" hier op het forum je "persoonlijke informatie" in te vullen.

Groeten,

Ellino ookwel Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, eens met de laatste opmerkingen ;)

Niet de hele wereld hoeft op internet te kunnen lezen wat mijn echte naam is

En daarbij, Martijn zou net zo goed een verzonnen bijnaam van mij kunnen zijn als Zugführer, toch? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team altijd onverwacht[/size]"date='February 03 2009, 13:00:38 ' post='206571']

Goedenmiddag,

 

Ik lees graag op het forum, maar wat mij de laatste tijd steeds meer op gaat vallen

is dat er mensen commentaar gaan geven op diversen items en zich daarbij

lekker verschuilen achter hun Nickname.

Ik zie wel eens *** voorbij schuiven en ***

doet ook van alles om de aandacht te trekken,

maar verschuilt zich daarna weer achter zijn naam.

Dit zijn er maar twee, maar er zijn er VELE MEER die dit doen.

 

Dat iemand een nickname heeft oké maar wees dan een flinke vent of vrouw

om met je naam te ondertekenen.

En gebruik je nickname niet om je eigen achter te veschuilen, maar doe dit gewoon onder je

eigen naam. ;)

 

Ik hoop dat er op deze manier mensen of cachers zijn die open kaart willen spelen.

 

Was gegroed Hendricus.

 

 

dat doe jij toch ook ???

 

groetjes Puk van Puffellen

Kerkstraat 2374

8346xs Lampenkap

bewerkt door Team jemar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat volgens mij bedoeld wordt is, dat er min of meer ondertekend wordt met je Nickname en niet met je voornaam (Er vanuit gaande dat Hendricus de voornaam is).

 

Compleet NAW lijkt me ook niet handig, zeker niet omdat je forum als guest kunt doorzoeken.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken mensen juist uit de nicknames. Als er met eigen naam een bericht wordt geplaatst weet ik niet wie het is. Als met nickname gebeurd dan weet ik wel wie het is. Als ik tijdens een geocache iemand tegen kom dat onthoud ik altijd de nickname en vergeet eigenlijk al snel de echte naam. Ik zie dus geen probleem hierin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namen uit het eerste bericht en de quotes verwijderd: niet comform forumregels (kan leiden tot flaming).

 

Algemeen: het gebeurt op de meeste fora dat gebruikers zich verschuilen achter hun forumnaam of meerdere accounten hebben en zichzelf daarmee gelijk/ongelijk gaan geven. Eveneens is internet een vrij anoniem medium. Nu vind ik dat persoonlijk voor geocaching.nl wel meevallen, omdat de kans aanwezig is dat je gebruikers in het veld of op een event tegenkomt, dus ons forum is niet geheel anoniem...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het ook altijd zo dat modjes en zeker admins kunnen zien op een forum als een gebruiker onder meerdere namen actief is op een forum.

 

Kortom als dat vermoed wordt kunnen ze dat zo opzoeken en actie ondernemen (indien nodig).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...