Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zag dit topic net te laat.

Maar heb vorige week ook besteld. Telefoon en Oregon.

Vandaag binnengekregen!

Ziet er goed uit. Nu nog ff testen.

Voor mijn telefoon lijkt het wel een stuk stroever maar misschien is dat wennen.

Geplaatst
Gisteren even langs geweest en opgehaald.

Smeule bedankt.

PS mooie moter istie toevallig geel ? :crybaby:

Yep,

Wou je een keer mee?

Geplaatst
Het duurde wat langer dan dat wij normaal gewend zijn van Zagg, maar vandaag hebben wij een doos vol shields binnen gekregen. Iedereen die besteld heeft zal vandaag of morgen een mailtje ontvangen.

Vandaag de shields ontvangen. Smeule bedankt voor de bestelling. :crybaby:

Geplaatst

Nee hoor ik heb zelf op dit moment geen moter en als je zelf rijd dan vind ik persoonlijk achterop niet zon suc6.

Maar bedankt voor het aanbod.

Greoten Olaf.

Geplaatst

Voor degenen die de inkoopactie hebben gemist: bij www.schutzfolien24.de hebben ze ook wel goed spul. Ik heb daar 3 van die velletjes ARMR200 besteld voor €14 euro, incl. verzenden. Ik heb de Oregon nooit gebruikt zonder, dus geen idee of het veel verschil maakt, het lijkt van niet. Zowiezo is het folie van 3M, dus dat zit wel goed.

Ik kwam de site tegen via ebay, maar je kan ook direct via de site bestellen. Ik heb evt. ook nog wel een 10% kortingscode voor de liefhebber.

Geplaatst (bewerkt)
Voor degenen die de inkoopactie hebben gemist: bij www.schutzfolien24.de hebben ze ook wel goed spul. Ik heb daar 3 van die velletjes ARMR200 besteld voor €14 euro, incl. verzenden. Ik heb de Oregon nooit gebruikt zonder, dus geen idee of het veel verschil maakt, het lijkt van niet. Zowiezo is het folie van 3M, dus dat zit wel goed.

Ik kwam de site tegen via ebay, maar je kan ook direct via de site bestellen. Ik heb evt. ook nog wel een 10% kortingscode voor de liefhebber.

:blush: Oller bedankt. Heb ze net ook besteld. :)

bewerkt door kruimbol
Geplaatst

Tip voor aanbrengen protector .... doe dit bv in de douce ... na dat je hebt gedouced.... door dat de lucht nu vochtiger is , zweven er ook minder stof deeltjes in de lucht welke onder/ tussen protector en glas kunnen gaan zitten

Geplaatst

Ik had de bestelling ook vorige week binnen gekregen, maar durfde het nog niet erop te plakken.

Nu heb ik gisteren tijdens het bellen en koken (afgieten van het overtollige water), de telefoon - die tussen mijn schouder en wang zat vastgeklemd - WEG LATEN GLIJDEN !!!! zo de onderliggende teil met afwaswater in :beerchug:

Echt weer iets voor mij dat dat mij moet overkomen, typisch Mamma :birthday: ...

Direct uit elkaar gehaald natuurlijk en ligt nu al sinds gisterenavond te drogen !

Hopelijk doet ie het nog, maar ik heb mindere ervaringen hiermee uit het verleden, maar als ie het weer doet, ga ik zeker het shield erop plakken...

Geplaatst

@IkbenMama nu maar hopen dat de telefoon het weer doet.

Overigens hebben wij nog een aantal schields voor de Oregon over, bij interesse stuur ons even een mailtje via ons account van gc.com.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...