smeule Geplaatst 3 februari 2009 Geplaatst 3 februari 2009 Zojuist hebben wij de bestelling geplaatst met 30% korting
Diversion600 Geplaatst 7 februari 2009 Geplaatst 7 februari 2009 Super, ik hoor verder wel het hoe en wat...
smeule Geplaatst 10 februari 2009 Geplaatst 10 februari 2009 Email: vr 6-2-2009 16:15 Dear Customer, Thank you for your recent order from ZAGG. This e-mail is to confirm that we have shipped your order number EU999999 Please keep the invisibleSHIELD in mind when it comes to shielding any of your other gadgets. If we can be of service in any way, feel free to contact us between the hours of 9 to 5 (MT), Monday thru Friday. Once again, thank you for your business, and enjoy your invisibleSHIELD! All the best, Shipping Department ZAGG, Inc.
Team Spijk Geplaatst 10 februari 2009 Geplaatst 10 februari 2009 Hmm, beetje Blont hier. ik dacht, nou, das fijn, ik wil ook wel een invisible shield voor mijn oregon. Dus netjes een mailtje gestuurd. Daarna wilde ik nog even in dit lijntje laten weten dat ik gemaild had, en zie ik dat het vorige week is geweest, en dat de bestelling de deur al uit is.....helaas. Je kan mijn email als niet verzonden beschouwen.... Brenda
Remunj Geplaatst 10 februari 2009 Geplaatst 10 februari 2009 Email: vr 6-2-2009 16:15 Dear Customer, Thank you for your recent order from ZAGG. This e-mail is to confirm that we have shipped your order number EU999999 Please keep the invisibleSHIELD in mind when it comes to shielding any of your other gadgets. If we can be of service in any way, feel free to contact us between the hours of 9 to 5 (MT), Monday thru Friday. Once again, thank you for your business, and enjoy your invisibleSHIELD! All the best, Shipping Department ZAGG, Inc. Mooi, nu wachten op de bestelling. Ik hoor/lees wel hoe het verder gaat.
Diversion600 Geplaatst 19 februari 2009 Geplaatst 19 februari 2009 hoi hoi, Ik was benieuwd of de bestelling al binnen was ?? Laat je me nog even weten hoe af te handelen ?? Thanks.,..
smeule Geplaatst 19 februari 2009 Geplaatst 19 februari 2009 (bewerkt) Tot op heden hebben we nog geen pakketje ontvangen. 19 februari 2009 bewerkt door smeule
smeule Geplaatst 3 maart 2009 Geplaatst 3 maart 2009 Het duurde wat langer dan dat wij normaal gewend zijn van Zagg, maar vandaag hebben wij een doos vol shields binnen gekregen. Iedereen die besteld heeft zal vandaag of morgen een mailtje ontvangen.
Remunj Geplaatst 3 maart 2009 Geplaatst 3 maart 2009 Het duurde wat langer dan dat wij normaal gewend zijn van Zagg, maar vandaag hebben wij een doos vol shields binnen gekregen. Iedereen die besteld heeft zal vandaag of morgen een mailtje ontvangen. Dat is mooi. Alvast bedankt.
team_heidehippers Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Heb dan wel niet besteld, maar ik ben wel geintresseerd in jullie ervaringen met een screenprotector op de Oregon. Het lijkt mij toch ook wel een handige oplossing om het scherm mooi te houden maar ben wel benieuwd of de gevoeligheid van het touchscreen niet teveel wordt aangetast.
De Roode Loper Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Heb dan wel niet besteld, maar ik ben wel geintresseerd in jullie ervaringen met een screenprotector op de Oregon. Het lijkt mij toch ook wel een handige oplossing om het scherm mooi te houden maar ben wel benieuwd of de gevoeligheid van het touchscreen niet teveel wordt aangetast. Ik heb er geen probleem mee .
Team Spijk Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Bij mij istie ook binnen. Moet het er alleen nog opplakken. Hoe het werkt weet ik dus nog niet. Groet, Brenda
smeule Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Goed om te lezen dat het gelukt is. Suc6 Bij mij istie ook binnen. Moet het er alleen nog opplakken. Hoe het werkt weet ik dus nog niet. Groet, Brenda
smeule Geplaatst 4 maart 2009 Geplaatst 4 maart 2009 Heb dan wel niet besteld, maar ik ben wel geintresseerd in jullie ervaringen met een screenprotector op de Oregon. Het lijkt mij toch ook wel een handige oplossing om het scherm mooi te houden maar ben wel benieuwd of de gevoeligheid van het touchscreen niet teveel wordt aangetast. We werken er drie maanden mee en het werkt uitstekend. Geen probleem.
Aanbevolen berichten