keske27 Geplaatst 14 januari 2009 Share Geplaatst 14 januari 2009 (bewerkt) Hallo all, Wij gaan ook dit jaar weer naar het GME Event in Naarden en ik wil graag weten wie er gaat overnachten op een camping in de buurt van Naarden Elk jaar kan men overnachten in/op de Woensberg ( http://www.woensberg.nl/ ), Wie gaat hier overnachten?? Wij komen met de caravan en zouden het leuk vinden als er meerdere mensen op deze camping komen staan. Of zijn er mensen die andere iedeen hebben bijvoorbeeld kamperen bij de boer SVR Stichting Vrije Recreatie Ik hoor het graag. Groetjes Keske27 14 januari 2009 bewerkt door keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mon-Roe Geplaatst 14 januari 2009 Share Geplaatst 14 januari 2009 Wij komen met de camper en zullen denk ik overnachten op de camperplaats in Naarden. Indien één van de campings dichterbij is, dan wordt het misschien wel de camping. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 15 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2009 Hallo all, Ik weet het, het is wat vroeg om zo'n draadje te openen, maar beter te vroeg dan te laat Groetjes Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fire5 Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Wij komen met de camper en zullen denk ik overnachten op de camperplaats in Naarden. Indien één van de campings dichterbij is, dan wordt het misschien wel de camping. Mocht het nodig zijn, in Huizen zijn ook nog een beperkt aantal camperplaatsen (nabij de haven). Deze zijn vrij nieuw. Fire5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik zal ook ergens op een camperplaats staan met "Het Zwarte Busje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 16 januari 2009 Share Geplaatst 16 januari 2009 Hallo all, Wij gaan ook dit jaar weer naar het GME Event in Naarden en ik wil graag weten wie er gaat overnachten op een camping in de buurt van Naarden Elk jaar kan men overnachten in/op de Woensberg ( http://www.woensberg.nl/ ), Wie gaat hier overnachten?? Wij komen met de caravan en zouden het leuk vinden als er meerdere mensen op deze camping komen staan. Of zijn er mensen die andere iedeen hebben bijvoorbeeld kamperen bij de boer SVR Stichting Vrije Recreatie Ik hoor het graag. Groetjes Keske27 Vorig jaar vroeg je dit ook, maar was je er zelf niet :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 16 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2009 Hallo all, Wij gaan ook dit jaar weer naar het GME Event in Naarden en ik wil graag weten wie er gaat overnachten op een camping in de buurt van Naarden Elk jaar kan men overnachten in/op de Woensberg ( http://www.woensberg.nl/ ), Wie gaat hier overnachten?? Wij komen met de caravan en zouden het leuk vinden als er meerdere mensen op deze camping komen staan. Of zijn er mensen die andere iedeen hebben bijvoorbeeld kamperen bij de boer SVR Stichting Vrije Recreatie Ik hoor het graag. Groetjes Keske27 Vorig jaar vroeg je dit ook, maar was je er zelf niet :-( Hallo all en Theo, Ja ik kan er niet onderuit verleden jaar hebben wij afgehaakt vanwege de vele vochtigheid die uit de lucht kwam vallen. En om nu met z'n vijven in de tent te overnachten en hem op Zondag Kletsnat op te ruimen om hem daarna te drogen te hangen en weer op te ruimen ging mij te ver. Maar wij zijn nu in het bezit van een caravan met: Toilet, douche verwarming, keuken, bedden en een goedgevulde koelkast. Dus dit jaar haken wij echt niet af Theo. Wij zijn dus te vinden op Camping de Woensberg. Enne iedereen is welkom. Groetjes Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 16 januari 2009 Share Geplaatst 16 januari 2009 * enne, iedereen is welkom* Als het dus met bakken uit de hemel komt en wij met zijn vijfen ook niet zo'n kliedernatte tent willen krijgen, zijn we dan welkom in die caravan met verwarming, wc , goedgevulde koelkast en lekkere bedden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 16 januari 2009 Share Geplaatst 16 januari 2009 Ach die paar man moeten er met gemak bij kunnen. Anders is het wel een heel klein ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teamad Geplaatst 28 januari 2009 Share Geplaatst 28 januari 2009 Hallo, Ja, wij komen de vrijdag ook met de camper naar de camping Woensberg. Sterker nog, team Krogeo komt ook (met de caravan). Laten we maar zeggen : Tot dan. Groet Teamad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 4 februari 2009 Auteur Share Geplaatst 4 februari 2009 Hallo all, Al een tijdje niets gelezen op dit draadje en ben toch wel benieuwd wie er op de ze camping komen overnachten. Groetjes Kees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 4 februari 2009 Share Geplaatst 4 februari 2009 Dit jaar gaan we weer met ons tentje naar de Woensberg. Weer of geen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Als het dienstrooster het toelaat, willen wij ook komen. Wij komen dan met de camper en willen in Naarden op de CP overnachten, of anders in Huizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petitprince Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 ook wij zijn van plan op de camping te overnachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AppieEnJoke Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Wij slapen wel niet op de camping,maar wel 1,5 km van af het GME in een B&B Hebben we op internet gevonden Groetjes Joke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden