missym Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 Ik heb vorig weekend een Garmin Oregon 400t gekocht (nou ja, eigenlijk m'n vader, maar ik mag 'm gebruiken voor geocachen ). Maar ik heb nog niet gevonden hoe ik nou gewoon een coordinaat in kan voeren. Kan wel navigeren naar plaatsen en POI's enzo, maar coordinaten zie ik er niet bij staan. Iemand enig idee hoe ik dat zou moeten doen? Maaike
Lepman Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 Niet om bijdehand te zijn maar; staat zoiets 'basics' niet in de handleiding?
Remunj Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 http://www8.garmin.com/manuals/Oregon200-W...saanwijzing.pdf Kijk hier eens.
Beukenootje Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 Niet om bijdehand te zijn maar; staat zoiets 'basics' niet in de handleiding? BasisNavigatie -> Waypoints maken (blz. 4) en dan Waypoint Opslaan en Bewerken?
missym Geplaatst 13 januari 2009 Auteur Geplaatst 13 januari 2009 ik heb de engels-talige handleiding erbij gekregen en helemaal gelezen, maar ik ben het niet tegen gekomen. Net even de nederlands-talige handleiding doorgebladerd, maar daar zie ik ook niets in staan.
missym Geplaatst 13 januari 2009 Auteur Geplaatst 13 januari 2009 O ja, er staat ook een 'wijzig locatie' in. Daar lukt het mee. Bedankt.
TuuronTour Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 Tip: Coördinaten invoeren is wat makkelijker geworden vanaf softwareversie 2.60 Zou zomaar kunnen dat er nog een oudere versie (2.20) op je Oregon staat. Je kan de software updaten via de Webupdater, een applicatie die je op de website van Garmin kan downloaden.
Team Grasspy Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 Hallo Ik zie dat er een tip is om te upgraden. Ik heb hem geupdate naar 2.80 maar heb er ook een van de problemen bij gekregen. Als je switch tussen automotive en geocaching profiel valt hij regelmatig uit. Is een vrij bekend probleem. Bij versie 2.60 had ik geen problemen. Ik zou niet direct updaten naar 2.80. Sommige hebben geen problemen maar ik vind het vrij lastig. Ik hoop dat ze gauw een fix of versie 2.90 uitbrengen suc6
buxx Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Wat is vreemd vind ik dat je niet een keypad te zien krijgt die je gewend bent van een telefoon, maar een andere indeling. Jammer, want een keypad van de telefoon is veel bekende en dus sneller te gebruiken.
kalkendotters Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Ik zie dat er een tip is om te upgraden. Ik heb hem geupdate naar 2.80 maar heb er ook een van de problemen bij gekregen. Als je switch tussen automotive en geocaching profiel valt hij regelmatig uit. Is een vrij bekend probleem. Bij versie 2.60 had ik geen problemen. Ik zou niet direct updaten naar 2.80. Sommige hebben geen problemen maar ik vind het vrij lastig. Ik hoop dat ze gauw een fix of versie 2.90 uitbrengen Ondertussen is er op de downloadpagina een beta-versie beschikbaar 2.85. Die voorzover bekend de meeste problemen in 2.70 en 2.80 oplost.
Aanbevolen berichten