Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Las net dat de Keukenhof in Lisse 60 jaar bestaat. Dat kent iedere buitenlander wel! Helaas ben een slechte tekenaar dus geen ontwerp voor een coin op papier kunnen krijgen.

bewerkt door adrike
Geplaatst
Las net dat de Keukenhof in Lisse 60 jaar bestaat. Dat kent iedere buitenlander wel! Helaas ben een slechte tekenaar dus geen ontwerp voor een coin op papier kunnen krijgen.

Goed idee ;) ! Wie maakt er een ontwerp?

Fire5

Geplaatst

Daar istie dan:

inv1it.jpg

Ik ben er nog niet uit wat de voorkant/achterkant moet zijn, zelf denk ik dat het rechterplaatje de voorkant zou kunnen worden, maar hetzelfde geld voor de linker ;)

(Let niet op de vierkantje's dat komt door mijn onervarenheid met photoshop :crybaby:)

Geplaatst (bewerkt)

Nou ik toch bezig ben.. De 2de dan maar ;)

jahzpf.jpg

Niet alleen nederland staat op de leeuw, maar ook een ander groot deel van de lage landen :crybaby:

Naja, nu maar eens stoppen na 2 uur munten bedenken :eek:

PS: Voorkant: Leeuw Achterkant: Je maintiendrai

Voor beide plaatjes geldt: Het witte omringeltje bij de tekst komt doordat ik met photoshop en paint aardig wat truckjes ken.. Maar het nog niet voor elkaar krijg het witte randje bij de tekst weg te halen.. :blush: Maar ook mede door die truckjes onstaan het, aangezien wat me in photoshop niet lukt in paint weer wordt uitgewerkt, dus telkens van programma wisselen :blink:

bewerkt door Jansen&Janssen
Geplaatst

Het betreft alleen een voorkant, De achterkant komt dan vanzelf.

Coin_DAFv2.gif

Coin_Uiverv2.gif

Ik ga voor de Daf en de Uiver!

Helemaal geweldig, ik stem voor daf!

Geplaatst

Ik vind die van de uiver wel heel mooi.

Maar, ik weet niet die ook nog in de race is die van de Elfstedentocht sprak me ook wel aan.

Geplaatst

De bontekoe, toch een heel Hollands beeld.

template-GEOCOIN7.jpg

De randtekst krijg ik niet zo mooi voor elkaar. Maar daarin kan bijv. staan:

Denkend aan Holland

zie ik breede rivieren

traag door oneindig

laagland gaan...

Hendrik Marsman

Geplaatst (bewerkt)

ik wordt een beetje moe van al die typisch nederlandse iconen. Is dat nou echt nodig? kan het niet een keer anders?

Kan smeule aangeven tot wanneer we iets kunnen inleveren? (of heb ik iets gemist?)

Een iddee waar ik al een poosje mee loop is dit.

groot_hooglander.jpg

Rond mag ook anders wil masterchef hem niet kopen. :thumbup:

tekst bijvoorbeeld:

de schotse hooglander

symbool van het hollands landschap

of

je moet er omheen!

of

track deze koe op

of

het is rood en het staat vaak in de weg

of zoiets

ik zal dit idee nog iets verder uitwerken en er een echte inzending van maken. graag copyright op dit idee graag :D

bewerkt door delta123
Geplaatst

Iets doen met keukenhof/tulpen vind ik een leuk idee. Ik ben even met dit idee aan de slag gegaan en dit is het resultaat:

f800b793-4846-4240-b00e-dba764033fce.jpg

Ik zie dat ik er per ongeluk 50 jaar ipv 60 jaar van heb gemaakt ;-) En ik moet nog even uitzoeken hoe ik tekst mooi in de rand kan krijgen......

Geplaatst

Iets doen met keukenhof/tulpen vind ik een leuk idee. Ik ben even met dit idee aan de slag gegaan en dit is het resultaat:

f800b793-4846-4240-b00e-dba764033fce.jpg

Ik zie dat ik er per ongeluk 50 jaar ipv 60 jaar van heb gemaakt ;-) En ik moet nog even uitzoeken hoe ik tekst mooi in de rand kan krijgen......

Je hebt het idee best leuk verwerkt, maar er zit een foutje in. Hoe en waar het ontstaan is, weet ik niet. Er wordt melding gemaakt van een 60-jarig bestaande Keukenhof en je hebt de coin voor het 50-jarige feest ontworpen :thumbup:

Geplaatst
Kan smeule aangeven tot wanneer we iets kunnen inleveren? (of heb ik iets gemist?)

Zie ook bericht 1 van dit topic, ontwerpen kan tot 28 februari.

Al zie ik toch liever een lakenvelder op een coin (zie ook onze avatar :thumbup:)

Geplaatst

De ontwerpen van Jansen en Jansen (post 49 en 50) lijken wel erg op onze eerder ingediende ontwerpen (zie post 2). Dus wellicht vinden toch meer mensen het leuk. Maar ja, dat zullen we zien tijdens de stemronde na 28 februari.

Hoe lang kunnen we dan trouwens stemmen?

Geplaatst
Hoe lang kunnen we dan trouwens stemmen?

Hoe lang heb je nodig om op een knopje te drukken :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...