De Haelder Geplaatst 29 december 2008 Geplaatst 29 december 2008 Wie o wie heeft er interesse in de kerkenpad serie. Het gaat om kerkenpad 1 t/m 13 m.u.v. 6 deze is gearchiveerd. Als niemand ze wil adopteren gaan ze over een maand het archief in. Grtz. Larinagu.
kruimbol Geplaatst 29 december 2008 Geplaatst 29 december 2008 dan is het voor ons vanuit zutphen iets te verweg. Succes met het zoeken van adoptiecachers
IkbenMamma Geplaatst 29 december 2008 Geplaatst 29 december 2008 Zijn dat de caches die hierbij horen ... ?? Dat zou wel erg jammer zijn zeg ! Het is dat Mum in Scheveningen woont, ik had je graag uit de brand geholpen, ze stonden na het zien van het filmpje meteen op onze verlanglijst !
De Haelder Geplaatst 29 december 2008 Auteur Geplaatst 29 december 2008 Voor alle duidelijkheid het zijn de volgende caches: gcxab3 gcxabk gcxfev gcxffn gcxgz9 gcxhrd gcxhqk gcxhtf gcxm9e gcxm9v gc18r09 gc10ac8
Team Aragorn Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Doe ze gewoon in het archief, als t.z.t. iemand ideeën in die richting krijgt kan hij/zij toch gewoon zelf aan de slag gaan? Dat lijkt me eerlijk gezegd leuker dan adopteren. Groetjes, Fangorn.
Ilonka1980 Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Doe ze gewoon in het archief, als t.z.t. iemand ideeën in die richting krijgt kan hij/zij toch gewoon zelf aan de slag gaan? Dat lijkt me eerlijk gezegd leuker dan adopteren. Groetjes, Fangorn. Ben ik met je eens, maar en eigenaar van een hele serie caches wil zijn werk niet zomaar in het archief stoppen. Wat betreft de adoptie: Ik zit helaas op 1 uur á 1,5 uur rijden van Roermond. Zou Remunj niet willen?? Die zit in/om Roermond
De Haelder Geplaatst 30 december 2008 Auteur Geplaatst 30 december 2008 Adoptie afgerond !! Limboos gaat zorg dragen voor de caches. @moderators: draadje mag dicht. Grtz. Larinagu.
keske27 Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Hallo all, en gelijke een nieuw jasje aandoen;);) Groetsels Kees
pa3fus Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 maar een eigenaar van een hele serie caches wil zijn werk niet zomaar in het archief stoppen. Het is een serie die al eerder is geadopteerd, de plaatsers zijn destijds Maju en Ruud4d geweest. Nu dus aan de limboos om de serie aan te houden. Veel succes ermee. Groeten Jan-Willem.
Sivota Geplaatst 30 december 2008 Geplaatst 30 december 2008 Da's mooi opgelost. Draadje toe, zoals verzocht.
Aanbevolen berichten