Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil een of meerdere caches plaatsen en ben me nu suf aan het zoeken naar de munitiekistjes. Wie kan mij helpen aan een adres waar ik deze kan verkrijgen (of is er inmiddels weer een cache waar ze gevonden kunnen worden) en wat moet ik verder hebben. Ik zie regelmatig van die gesealde beschrijvingen in caches maar heb nog niet kunnen ontdekken waar deze vandaan komen. En hoe meldt ik deze cache aan. :rolleyes:

Wie o Wie helpt mij verder

Geplaatst

Bekijk eerst deze pagina maar eens. Daar staat het meeste wel op m.b.t. het maken van een cache.

Hoe je een cache aanmeldt staat op deze pagina.

Munitiekistjes vind je voornamelijk bij dump-stores. Kijk maar eens in de gele gids waar er een bij jou in de buurt zit.

Succes! ;)

Geplaatst

Hoi Partner,

Ik heb er meerder tegelijk gekocht je kan er 2 overnemen van het formaat zoals ik bij hoogspanning geplaatst hebt. (en die heb je gelogt dus kan je vast nog wel voor de geest halen) 3 euro stuk.

Ik kom wekenlijks in scherpenzeel dus als je belangstelling heb zend je maar een PM laat ik je gelijk zien hoe je een cache aanmeld.

Greetz Locutus

Geplaatst

'k weet niet waar je woont maar bij ons in de buurt kun je ze kopen voor 3,5E (klein) en 5E (groot) bij een dumphandelaar in Nieuw-Weerdinge Zuidoost-Drenthe (zie Gouden Gids). Alleen had die goser alle spullen (lees; vele pallets vol!) gewoon in zijn schuur geDUMPt op een bult van bijna 2 meter hoog. Om enkele ammokistjes te vinden moest zij over de bult heen kruipen en zich tot op de vloer een weg graven. Het duurde 20 min. voor hij 3 kistjes gevonden had. Een belevenis op zich. Jammer dat ik geen videokamera bij me had, kon je zo naar Funniest Home Video's sturen. :xmas:

• 3 weeks later...
Geplaatst

Bedankt voor alle aanboden. Ik heb er inmiddels twee in mijn bezit en de derde is onderweg. Nog even geduld. Ik zal binnen afzienbare tijd er in ieder geval twee van deze drie uitzetten

(Hertog Reijnout en pirateneiland) :dribble:

Geplaatst
Bedankt voor alle aanboden. Ik heb er inmiddels twee in mijn bezit en de derde is onderweg. Nog even geduld. Ik zal binnen afzienbare tijd er in ieder geval twee van deze drie uitzetten

(Hertog Reijnout en pirateneiland) :dribble:

:eek: ja ja ja ja ik kannie wachte :eek:

Geplaatst

Je hebt geluk, vanmiddag heb ik net voor beide toestemming van de respectievelijke beheerders gehad en nu resten enkel nog wat formaliteiten en natuurlijk weer het belangrijkste.......

enige vrije tijd om de zaak klaar te stomen. :dribble: en daar zit nu elke keer weer het probleem in.

Trouwens, ik zoek nog iemand die fatsoenlijk Nederlands in begrijpelijk Engels om kan zetten. Ik kom zelf een heel end maar het laatste stukje.....

(bijvoorbeeld de vertaling voor: "in hele getallen, afgerond naar boven" wil maar niet lukken.) :eek:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...