Phoenix-night Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Op de cachepagina van willekeurige caches zie ik vreemde bookmarklists. Betekent dit dat er weer gewerkt wordt aan diverse aspecten van gc.nl? PN
ZaNaBoZa Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 (bewerkt) Cachepagina's zijn een .com aangelegenheid. Misschien dat er bij .com weer aan iets wordt gewerkt. 19 november 2008 bewerkt door zanaboza
Wammus Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Op de cachepagina van willekeurige caches zie ik vreemde bookmarklists.Betekent dit dat er weer gewerkt wordt aan diverse aspecten van gc.nl? PN bijvoorbeeld? (ff zien of wij het ook zien?!)
Phoenix-night Geplaatst 19 november 2008 Auteur Geplaatst 19 november 2008 Net als in de wachtkamer van de tandarts: pijn weg. Ze zijn weg, ik zie nu bij geen enkele cache nog een bookmarklist. Iemand bij .com met een borrel op .................... PN
Phoenix-night Geplaatst 19 november 2008 Auteur Geplaatst 19 november 2008 Ze zijn er nu weer (21.55u), bijv. Wie is de Mol: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC11HKB PN
pa3fus Geplaatst 19 november 2008 Geplaatst 19 november 2008 Ja, inderdaad vreemd, waarom zou een fransoos die nog geen enkele cache buiten de grens heeft gevonden de nederlandse cache wie is de mol in een bookmarklist zetten.... Kijk ik in de lijst zelf dan komt die cache er ook niet in voor. Het lijkt me een tijdelijk probleem, er zal wel iemand aan de knutsel zijn. Groeten Jan-Willem.
TuuronTour Geplaatst 20 november 2008 Geplaatst 20 november 2008 Maar nu staat er een Finse bookmarklist
Nemelis Geplaatst 20 november 2008 Geplaatst 20 november 2008 en nu? Geen enkele, dus of ze zijn uitgespeeld of ik kijk op het goede moment.
smeule Geplaatst 20 november 2008 Geplaatst 20 november 2008 en nu? Een Nederlandse, het moet niet gekker worden hoor
Phoenix-night Geplaatst 21 november 2008 Auteur Geplaatst 21 november 2008 En nu staan veel Nederlandse caches in de Michigan Cemetery List .................... Toch wel triest ..................... PN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden