Spring naar bijdragen

Wie kent RJ&fam


De Armadillo's

Aanbevolen berichten

Wie kent RJ&fam?

 

Ik ben op zoek naar onze TB oh deer! Deze is door een door ons bekend geocache team op 22 juni uit de cache GCQKN5 Tonderzwam gehaald en op 27 juni in de cache GC156BV Ode aan H.A. van den Eijnde geplaatst. Ze hebben deze echter pas recentelijk kunnen loggen.

 

Ik heb alle zes cachers aangeschreven die tussen 27 juni en 28 oktober de cache Ode aan H.A. van den Eijnde gevonden hebben. De cache eigenaar heeft op 28 oktober zelfs zijn cache gechecked om te kijken of de TB er in zat of niet. Niet dus.

 

Van al deze cachers heb ik een reply gehad dat ze de TB niet hadden gezien of meegenomen, behalve van RJ&fam. Het vreemde is dat ze nog wel aktief bezig zijn, maar ze reageren niet op mijn herhaalde PB's.

 

Hoe dit verder op te lossen? Eigenlijk is het te gek om los te lopen dat ik hier zo'n moeite voor doe maar er zit een leuke dingetje van onze dochter aan en die wil ze graag terug :beerchug:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie kent RJ&fam?

 

Ik ben op zoek naar onze TB oh deer! Deze is door een door ons bekend geocache team op 22 juni uit de cache GCQKN5 Tonderzwam gehaald en op 27 juni in de cache GC156BV Ode aan H.A. van den Eijnde geplaatst. Ze hebben deze echter pas recentelijk kunnen loggen.

 

Ik heb alle zes cachers aangeschreven die tussen 27 juni en 28 oktober de cache Ode aan H.A. van den Eijnde gevonden hebben. De cache eigenaar heeft op 28 oktober zelfs zijn cache gechecked om te kijken of de TB er in zat of niet. Niet dus.

 

Van al deze cachers heb ik een reply gehad dat ze de TB niet hadden gezien of meegenomen, behalve van RJ&fam. Het vreemde is dat ze nog wel aktief bezig zijn, maar ze reageren niet op mijn herhaalde PB's.

 

Hoe dit verder op te lossen? Eigenlijk is het te gek om los te lopen dat ik hier zo'n moeite voor doe maar er zit een leuke dingetje van onze dochter aan en die wil ze graag terug :beerchug:.

Drukke mensen als het 4 maanden duurt om te loggen.

confused-8.gif

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kent RJ&fam?

 

Ik ben op zoek naar onze TB oh deer!

 

ja het is vervelend als iemand niet reageerd op een mailtje.

heb het zelf ook al een paar keer ondervonden.

zelfs op caches waar je vastloopt en de eigenaar om hulp of uitleg vraagt reageeren soms niet.

dat is erg frustrerend. :beerchug:

 

via RJ&Fam's profile kan je zien dat ze de tb niet hebben gelogd.

dus ook waarschijnlijk niet meegenomen.

ze komen volgens mij uit de buurt van Haarlem.

 

ze zijn op dit ogenblik aan het cachen in Canada.

vandaag nog gelogd.

misschien geen webmail .

je zou het met een PM kunnen proberen.

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zou het met een PM kunnen proberen.

Een PM? Waar? Aan wie? Bewuste naam komt in ieder geval niet in het betsand van geocaching.nl voor. Dus "hier" valt niet veel te PMen.

 

 

profile van RJ&fam

 

http://www.geocaching.com/profile/?guid=3f...8185a8&ds=2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zou het met een PM kunnen proberen.

Een PM? Waar? Aan wie? Bewuste naam komt in ieder geval niet in het bestand van geocaching.nl voor. Dus "hier" valt niet veel te PMen.

 

 

profile van RJ&fam

 

http://www.geocaching.com/profile/?guid=3f...8185a8&ds=2

 

Ja, natuurlijk hebben ze een account op geocaching.com, anders kunnen ze niet loggen. maar dat wil niet zeggen dat je ze kunt PMen. PMen of PBen kan alleen als ze een forumaccount hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...