reej Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Nog even wachten op het bijwerken van de broekies met de FTF stats, maar smeule vandaag met zijn 7 goud en 2 zilver is volgens mij de nieuwe nummer 1 FTF hunter van nederland. Smeule alvast gefeliciteerd! ReeJ
Vasc0 Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Smeule gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats! Ben benieuwd waar je al dat gewonnen goud opberg.
Banditgirl Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Smeule gefeliciteerd ! Succes met de eerste plaats te behouden.
Remunj Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Smeule gefeliciteerd met het behalen van de eerste plaats! Ben benieuwd waar je al dat gewonnen goud opberg. In zijn schatkist.
Lepman Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Is de volgende stelling juist of onjuist? "Hoe hoger op de FTF-ranking, hoe meer vrije tijd je schijnbaar hebt"
Vasc0 Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Is de volgende stelling juist of onjuist? "Hoe hoger op de FTF-ranking, hoe meer vrije tijd je schijnbaar hebt" In combinatie met de vrije tijd die de geocachers in de omgeving hebben.
Biertjuh Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Nog even wachten op het bijwerken van de broekies met de FTF stats, maar smeule vandaag met zijn 7 goud en 2 zilver is volgens mij de nieuwe nummer 1 FTF hunter van nederland. Laat ik hier nu totaal niet in geinteresseerd zijn en met mij zovelen niet. Het overgrote meerendeel was blij dat het van de .NL site af was. Laten we dat vooral zo houden en hou het op de site van die broekmans
smeule Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Is de volgende stelling juist of onjuist? "Hoe hoger op de FTF-ranking, hoe meer vrije tijd je schijnbaar hebt" De stelling is juist. 8 uur werken en 16 uur vrije tijd
De Roode Loper Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Gosse gefeliciteerd, maar af en toe wel op het klokje kijken .
De Roode Loper Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Positie Team Goud Zilver Brons Totaal 1 Pentagram 156 102 71 1157 2 Smeule 158 63 42 1021 Wel het meeste goud.
k4p12 Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Gefeliciteerd Smeule Maar ik ben het wel met de stelling eens. Ik kom er regelmatig na 5 of 7 dagen achter dat er een nieuwe cache bij mij in de buurt ligt. Tegen die tijd is Goud, zilver, brons en blik al lang vergeven..... 8 uur werken 8 uur slapen 3 uur huishouden (koken, poetsen, boodschappen) Een werkende vrouw, werkt altijd 2x zo hard (en thuis en op het werk, denk er maar eens over na ) 1 uur honden uitlaten (eigen schuld voor het nemen van een husky) blijven dus 4 uur per dag over. Mailen, sociale contacten, persoonlijke hygiene, partner en familie kost ook allemaal tijd ........af en toe uitrusten en op de bank zitten, lekker zappen. Blijft over: alles tussen de 1 en de 2 uur per dag om aan mezelf te besteden........1 van de dingen die ik dan wel eens met mijn spaarzame echte vrije tijd wil doen is cachen. FTF.......zelden dus...... en als het gebeurt dan is het na een tip van een mede cacher........ He, er staat een nieuwe online. Ga je mee? Of.....Ik heb een nieuwe online gezet....hou je hem in de gaten hij komt er deze week aan...... (Nog bedankt voor de tip King Edgar )
reej Geplaatst 12 november 2008 Auteur Geplaatst 12 november 2008 Nog even wachten op het bijwerken van de broekies met de FTF stats, maar smeule vandaag met zijn 7 goud en 2 zilver is volgens mij de nieuwe nummer 1 FTF hunter van nederland. Laat ik hier nu totaal niet in geinteresseerd zijn en met mij zovelen niet. Het overgrote meerendeel was blij dat het van de .NL site af was. Laten we dat vooral zo houden en hou het op de site van die broekmans LB
Voortrekkers Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 (bewerkt) 8 uur werken 8 uur slapen 3 uur huishouden (koken, poetsen, boodschappen) 1 uur honden uitlaten (eigen schuld voor het nemen van een husky) Een werkende vrouw, werkt altijd 2x zo hard Dan zou je bovenstaande dus in 6 uurtjes kunnen doen... 12 november 2008 bewerkt door Voortrekkers
Pistol.Paul Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 (bewerkt) Nog een keer de felicitaties vanuit Kampen Wordt 2009 het jaar dat anderen ook eens een FTF kunnen gaan halen ??? Of moeten wij in deze omgeving er nog steeds hard tegenaan om een FTF te scoren In ieder geval: het is je gegund 12 november 2008 bewerkt door Pistol.Paul
dutch-locutus Geplaatst 12 november 2008 Geplaatst 12 november 2008 Van Harte Smeule, je moet maar constant op scherp staan om er tijdig bij te zijn. D.L.
Aanbevolen berichten