Spring naar bijdragen

cache overdragen


Asenob

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een goed begin zou zijn om te vertellen welke cache het betreft en in welke omgeving deze ligt.

Volgens mij 'Dorp, wei, bos en hei' (GC11ZWO) of is het 'Speelplezier in Goirle' (GCPAQ7) allebei vlak onder Tilburg.

Verder zou ik de reactie hier maar even afwachten, er meldt zich vast wel iemand!

Gr. RvU

bewerkt door RvU
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Een "slachtoffer" voor mijn cache Dorp Wei Bos en Hei heb ik al gevonden. De andere cache ga ik verwijderen. Deze is niet super bijzonder om te behouden.

 

Waarom niet ook door iemand laten adopteren? Het is tenminste te proberen. Zo slecht is deze cache toch niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Een "slachtoffer" voor mijn cache Dorp Wei Bos en Hei heb ik al gevonden. De andere cache ga ik verwijderen. Deze is niet super bijzonder om te behouden.

 

Waarom niet ook door iemand laten adopteren? Het is tenminste te proberen. Zo slecht is deze cache toch niet??

 

De eigenaar mag toch zelf beslissen wat hij met zijn caches doet? :band:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Een "slachtoffer" voor mijn cache Dorp Wei Bos en Hei heb ik al gevonden. De andere cache ga ik verwijderen. Deze is niet super bijzonder om te behouden.

 

Waarom niet ook door iemand laten adopteren? Het is tenminste te proberen. Zo slecht is deze cache toch niet??

 

De eigenaar mag toch zelf beslissen wat hij met zijn caches doet? :thumbup:

 

Uiteraard. Maar daarom kun je het wel zonde vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Een "slachtoffer" voor mijn cache Dorp Wei Bos en Hei heb ik al gevonden. De andere cache ga ik verwijderen. Deze is niet super bijzonder om te behouden.

 

Waarom niet ook door iemand laten adopteren? Het is tenminste te proberen. Zo slecht is deze cache toch niet??

 

De eigenaar mag toch zelf beslissen wat hij met zijn caches doet? :thumbup:

 

Uiteraard. Maar daarom kun je het wel zonde vinden.

Inderdaad kan en mag de eigenaar dat zelf beslissen, maar in het archief doen kan altijd nog als er geen gegadigde te vinden zijn., jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...