Spring naar bijdragen

problemen met geocache met gsm


vlindert

Aanbevolen berichten

Al een aantal mnd gebruik ik mijn nokia 6110 navigation om o.a ook onderwg te cachen...en dat ging altijd perfect...maar sind kort heb ik een probleem en het lukt mij nog niet om het op te lossen...Ik krijg elke keer de melding dat er een fout is en geen verbinding gemaakt kan worden.

Ik kan wel gewoon op internet ...en ook mijn route 66 werkt gewoon.

Maar als ik geocache wil opstarten kom ik niet ver..ik krijg wel een aantal keren de melding:toepassing geocache nav...toestaan netw. te gebruiken en gegevens te verz./ontvangen...ik druk dan op ja...

Maar normaal kreeg ik dan een balkje waarin mij toestemming werd gevraagt om verbinding te maken...nu ontbreekt dat en gaat hij drekt naar de geocache navigatie site...mar als ik dan een cache wil opzoeken ..of de positie wil bepalen lukt het plots niet meer???

Het zal vast een instellings-fout zijn...Maar ben op zoek geweest ,maar zonder oplossing...

Wie o wie heeft er tips voor mij?? Alvast Bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik neem aan dat je Geocache Navigator gebruikt? Die gebruik ik zo nu en dan ook maar dit probleem ken ik niet.

 

Krijg je een foutmelding?

 

Misschien de telefoon een keer uit en weer aanzetten of het programma een keer opnieuw installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je Geocache Navigator gebruikt? Die gebruik ik zo nu en dan ook maar dit probleem ken ik niet.

 

Krijg je een foutmelding?

 

Misschien de telefoon een keer uit en weer aanzetten of het programma een keer opnieuw installeren.

...tja dat had ik al geprobeert??...maar het loste niets op...nu heb ik via de kaart er echt alles afgehaald...en...pfff het lukt niet om het er opnieuw op te zetten??

bij de geocache navigater staat mijn provider niet(telfort) en als ik het op een ander manier probeer...krijg ik ook een weigering?????...wie o wie kan mij verder helpen???...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het op diverse manieren geprobeert om te herstellen ...maar het lukt maar niet???...snap er niets van???had er zo'n plezier mee ,maar kan de fout niet vinden??...de diverse mogenlijkheden met :m.getgn.com ook een kans gegeven maar??geen oplossing?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het op diverse manieren geprobeert om te herstellen ...maar het lukt maar niet???...snap er niets van???had er zo'n plezier mee ,maar kan de fout niet vinden??...de diverse mogenlijkheden met :m.getgn.com ook een kans gegeven maar??geen oplossing?!

Ik heb zelf niet zo'n smartphone, en ken het programma dus ook niet. Maar als ik het goed begrijp doet je GPS het wel en je internet het ook. Is het dan geen optie om gewoon via internet op de geocaching.com site in te loggen. Doe ik ook met mijn GSM en werkt tot alle tevredenheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...