Spring naar bijdragen

gevonden/niet gevonden


nasibami

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ben op vakantie op Texel. Ik log mijn caches op een andere computer dan normaal. Klopt het dan, dat de kaart waarop je kan zien welke caches je gevonden of niet gevonden hebt, niet wordt bijgewerkt???

Nasibami van Team Bella 26

Zoekfunctie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben op vakantie op Texel. Ik log mijn caches op een andere computer dan normaal. Klopt het dan, dat de kaart waarop je kan zien welke caches je gevonden of niet gevonden hebt, niet wordt bijgewerkt???

Nasibami van Team Bella 26

 

Ok, dankje, nieuwsbrief niet gezien, kan op deze computer niet bij m'n mail.

Dank voor de antwoorden!

Nasibami

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb er 2 gehad.

 

Men had wel gezegd dat de brieven in delen worden verzonden en telkens dus een paar mensen de brief krijgen. Uiteindelijk moet iedereen hem krijgen, ze hadden zelfs aangegeven wanneer dat zou moeten zijn.

 

Effe het draadje met de brief lezen!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb er 2 gehad.

 

Men had wel gezegd dat de brieven in delen worden verzonden en telkens dus een paar mensen de brief krijgen. Uiteindelijk moet iedereen hem krijgen, ze hadden zelfs aangegeven wanneer dat zou moeten zijn.

 

Effe het draadje met de brief lezen!

 

groetjes GeoVlinder

Ik heb ook geen nieuwsbrief gehad, maar krijg wel notificaties binnen (dus email adres is goed).

 

In het draadje (wat ik gelezen heb :beerchug: ) staat: '...mocht je maandagavond nog niet hebben ontvangen...'

Dan ga ik er maar vanuit dat iedereen hem eigenlijk voor maandagavond zou moeten hebben. Dat is dus niet het geval (zelfs woensdagmorgen niet).

 

Nu vind ik dit totaal geen probleem, want hij staat op het net. Iedereen kan hem lezen.

Dit soort technische problemen komen nu eenmaal voor en het is goed opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...