nasibami Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik ben op vakantie op Texel. Ik log mijn caches op een andere computer dan normaal. Klopt het dan, dat de kaart waarop je kan zien welke caches je gevonden of niet gevonden hebt, niet wordt bijgewerkt??? Nasibami van Team Bella 26 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik ben op vakantie op Texel. Ik log mijn caches op een andere computer dan normaal. Klopt het dan, dat de kaart waarop je kan zien welke caches je gevonden of niet gevonden hebt, niet wordt bijgewerkt???Nasibami van Team Bella 26 Zoekfunctie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Op dit moment worden de kaarten van .nl niet bijgewerkt, althans, in elk geval niet snel. Dat ligt op dit moment even stil, we krijgen er binnenkort een nieuwsbrief over, zoals inderdaad in een ander draadje te lezen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Die nieuwsbrief is al verstuurd, niet ontvangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasibami Geplaatst 21 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik ben op vakantie op Texel. Ik log mijn caches op een andere computer dan normaal. Klopt het dan, dat de kaart waarop je kan zien welke caches je gevonden of niet gevonden hebt, niet wordt bijgewerkt???Nasibami van Team Bella 26 Ok, dankje, nieuwsbrief niet gezien, kan op deze computer niet bij m'n mail. Dank voor de antwoorden! Nasibami Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ook ik heb geen nieuwsbrief ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Die nieuwsbrief is al verstuurd, niet ontvangen? Neuh??! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Hier is ie ook niet ontvangen, maar goed: hij staat nu op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de hangijzers Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Hier ook geen nieuwsbrief ontvangen, terwijl afgelopen jaren ons email adres niet gewijzigd is. Ook staan onze instellingen correct. Gelukkig de nieuwsbrief wel via het forum ontdekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fiorinda Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Tja, nu de rest er toch over begint. Ook wij hebben geen nieuwsbrief ontvangen terwijl het e-mailadres in de instellingen klopt. Maar ja, hij staat toch online, dus het maakt niet zoveel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 En ik heb er 2 gehad. Men had wel gezegd dat de brieven in delen worden verzonden en telkens dus een paar mensen de brief krijgen. Uiteindelijk moet iedereen hem krijgen, ze hadden zelfs aangegeven wanneer dat zou moeten zijn. Effe het draadje met de brief lezen! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De broekies Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 En ik heb er 2 gehad. Men had wel gezegd dat de brieven in delen worden verzonden en telkens dus een paar mensen de brief krijgen. Uiteindelijk moet iedereen hem krijgen, ze hadden zelfs aangegeven wanneer dat zou moeten zijn. Effe het draadje met de brief lezen! groetjes GeoVlinder Ik heb ook geen nieuwsbrief gehad, maar krijg wel notificaties binnen (dus email adres is goed). In het draadje (wat ik gelezen heb ) staat: '...mocht je maandagavond nog niet hebben ontvangen...' Dan ga ik er maar vanuit dat iedereen hem eigenlijk voor maandagavond zou moeten hebben. Dat is dus niet het geval (zelfs woensdagmorgen niet). Nu vind ik dit totaal geen probleem, want hij staat op het net. Iedereen kan hem lezen. Dit soort technische problemen komen nu eenmaal voor en het is goed opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 22 oktober 2008 Share Geplaatst 22 oktober 2008 Nee, ook ik heb geen nieuwsbrief ontvangen, maar zoals aangekondigd staat ie nu op het forum. En aangezien er over het inlezen van caches al een draadje loopt, sluit ik hierbij dit draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten