Spring naar bijdragen

Een cache loggen op internet: Hoe doe ik dat?


GeoDoc

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als ik het zo lees begrijp ik eruit dat je je hier op het forum/geocaching.nl hebt aangemeld. Ik denk dat je nog geen aanmelding hebt gedaan op geocaching.com!

 

Als je dat eerst doet, moet het loggen gemakkelijk zijn door dus gewoon bij de cachepagina 'Log your visit' aan te klikken.

 

Maar als dit niet klopt, kan het ook gewoon zijn dat je cookies uit staan. Je inloggegevens kunnen dan niet bewaard worden.

 

Misschien moet je nog wat duidelijker formuleren wat er mis ging. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik het goed dat je een account moet hebben bij de .NL site maar daarnaast ook voor de .COM site? Dacht dat het account voor beiden gold! Als probeer een account te maken op .COM kan ik niet mijn .NL naam gebruiken. Dus moet ik voor de .COM een nieuwe naam verzinnen? Als het antwoord ja is dan redt ik me verder wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt natuurlijk GeoDocNL proberen, dan is ook voor andere forumlezers het verband duidelijk.

 

Voor mij was het indertijd gemakkelijk, ik begon op de .com site, en daar was mijn 3-letter naam toen nog vrij, hoewel Alexander al vergeven was.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Heb inderdaad op .com een account gemaakt met als naam GeoDocNL. Dank voor je tip. Het loggen van een cache ging nu goed. Langzamerhand word het hele geocache-gebeuren me duidelijk. Is er nog niemand op het idee gekomen een boekje te schrijven over de beginselen van GPS-navigatie gekombineerd met een goede uitleg over geocaching? Bv. met als titel 'Navigatie met GPS en GeoCaching, een praktische handleiding'. Als ik tijd had :blink: zou ik er zelf een schrijven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog even de volgorde van werken:

1. Allereerst moet je ingelogd zijn op de .com site.

2. Op de cachepagina klik je rechtsboven op "log your visit".

3. Vervolgens kom je in de log-pagina van de cache: "Log a find".

4. Vul de datum in waarop je de cache vond.

5. Klik op het rondje voor "found it", zodat er een punt in het rondje komt.

6. Vervolgens tik je in het kader "Comments" je ervaringen in: hoe leuk je het vond, of hoe moeilijk, zwaar, vervelend, etc.

7. Klik op het balkje rechtsonder "Click to log your visit".

8. Je krijgt nu een schermpje met de titel "Your visit was logged".

9. Als je nu klikt op de regel "Visit the cache page" ga je terug naar de cache pagina en moet je logje meteen te lezen zijn.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijbaantje B) Klinkt erg, alhoewel ik denk dat je het met plezier doet.

 

Je meldt de cache maar aan en wel lopen hem wel. Of wil je dat het gelopen wordt nog voor het aanmelden?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :huh:

 

Hard werken voor je baas is als plassen in een donkere broek: het geeft je een warm gevoel maar niemand ziet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, eerst maar eens kijken of we SBB kunnen bereiken voor de toestemming! Dan laat ik weer van me horen.

 

Groet en alvast bdnkt, GeoDoc

Ja, houd je vooral aan de regels hoor :eek:

 

Je zegt het maar wanneer de cache er ligt.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

De wet van Sigstad: Als jij aan de beurt komt veranderen ze de regels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...