Spring naar bijdragen

Een cache loggen op internet: Hoe doe ik dat?


GeoDoc

Aanbevolen berichten

Het grappige is dat ik het tegengestelde ben van een regeltjesn@@ker. Tijdens m'n opleiding werd ik voor dwarsligger en rebel uitgemaakt. Het maken van een cache kost meer tijd en werk dan ik dacht. Het is wel erg leuk. Maar 'k heb er geen zin in dat één of andere klojo de cache vindt en weghaalt. We zijn al door diverse mensen gezien :eek: , al rondlopend met papieren en een apparaat in de hand. Vanwege m'n bijbaantje moet het allemaal in het weekend. Ook zijn ze aan het werk tpv. de cache. Dus lijkt het me handig even te overleggen wat een akseptabele plek is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach regels. Regels zijn gemaakt door mensen die denken het beter te weten dan jij en bang zijn dat je het zonder hun hulp niet snapt. We worden overvoerd door regels en dan is er nu eenmaal een categorie mensen die recalcitrant worden en dan voor rebels woorden versleten. Luie types gaan de rebelse types dan bestempelen als vervelend. Omdat je anders denkend bent voor wat de regels betreft, wil niet zeggen dat je niet deugt. Maar het is onderhand zo erg met alle regels dat een onderdanig plichtsbeselffend persoon, de rebelse types als niet deugend gaat bestempelen.

 

Oef, wat weer moeilijk.

 

Enneh, doe maar kalm an met die cache. Zo weinig mogelijk gasten moeten zien wat je daar doet. Per defenitie kun je niemand meer vertrouwen omdat men langzamerhand de ziekelijke neiging heeft om niets maar dan ook niets dat van een ander is met enig respect te behandelen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief, idem recalcitrant en daardoor al vele tikken op de neus gehad en er gelukkig nooit iets van geleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...