Geppie Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 Voor iedereen die een cache wil leggen en op zoek is naar filmkokertjes, ik heb er nog 250 liggen. Als je er een aantal nodig hebt, stuur even een mailtje.
Fire5 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 PM gestuurd Hallo GrijsBaard, Heb je plannen ? Fire5
Team Gelaen Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 We kunnen natuurlijk de discussie over micro's weer starten. Van de andere kant een serie van 250 micro's op rij, is wel een uitdaging.
ET4FR & CO Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 We kunnen natuurlijk de discussie over micro's weer starten. Van de andere kant een serie van 250 micro's op rij, is wel een uitdaging. Maak er dan een serie van 400 van, ik heb er ook nog wel een 150 liggen
Fire5 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 We kunnen natuurlijk de discussie over micro's weer starten. Van de andere kant een serie van 250 micro's op rij, is wel een uitdaging. Maak er dan een serie van 400 van, ik heb er ook nog wel een 150 liggen Ik ook! Er moet voldoende ruimte zijn in het noorden om zeg 550 micro's neer te leggen. Of maken we er dan gewoon 1 multi van met 550 waypoints? GrijsBaard, ik voel een roeping voor je opkomen! Fire5
keske27 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 Hallo all, Bij mij op mijn werk staat nog een grote perscontainer, daar passen er nog veel meer in. Groetjes Keske27
IkbenMamma Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 We kunnen natuurlijk de discussie over micro's weer starten. Van de andere kant een serie van 250 micro's op rij, is wel een uitdaging. Maak er dan een serie van 400 van, ik heb er ook nog wel een 150 liggen Ik ook! Er moet voldoende ruimte zijn in het noorden om zeg 550 micro's neer te leggen. Of maken we er dan gewoon 1 multi van met 550 waypoints? GrijsBaard, ik voel een roeping voor je opkomen! Fire5 Haha, een "Dutch Mega Multi" door HEEEEEEEL Nederland
k4p12 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 Ik heb er nog maaaaar 60 liggen. Maar de eerste de beste fotozaak heeft er ook nog heel veel. Tenminste hier in Venlo kun je ze daar GRATIS afhalen.
GrijsBaard Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 (bewerkt) was ook wel mijn plan om een lange serie te leggen met getallen, die dan later weer via een berekening een coordinaat moet opleveren. Dus eh... laat maar doorkomen. P.s. Maar wel allemaal een bepaald gebied onderhouden.. Ben toch niet gék. 7 oktober 2008 bewerkt door GrijsBaard
Vasc0 Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 Ik hoop dat die micor's snel op zijn van jullie! Lang leve de REGULAR!
ET4FR & CO Geplaatst 7 oktober 2008 Geplaatst 7 oktober 2008 Ik hoop dat die micor's snel op zijn van jullie! Lang leve de REGULAR! Als je nou zo'n 20 kokertjes aan elkaar bind en in één een logrolletje doet en in wat anderen een goodie of microcoin is het dan een micro of een regular
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden