Spring naar bijdragen

Proeflopen


GEANTJES

Aanbevolen berichten

Wie heeft er in Veldhoven of de directe omgeving zin om een cache proef te lopen. Voordat ik de rest van de serie ter goedkeuring aanbiedt, wil ik toch met een redelijke zekerheid weten of ik het allemaal goed heb uitgezet. Misschien hebben Synoman, Tijgetje, Jins, Aardbei of anderen wel zin. Een aantal routes zijn al proefgelopen door Wizzys, echter er zijn nog een paar te gaan voordat de hele serie ter goedkeuring kan worden aangeboden. Van de hele serie VELDHOVEN 1 t/m 5 is 1 gepubliceerd en 4 en 6 worden al proefgelopen. Dus 2 en 3 (door Veldhoven) en 5 in het buitengebied moeten nog gecontroleerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie heeft er in Veldhoven of de directe omgeving zin om een cache proef te lopen. Voordat ik de rest van de serie ter goedkeuring aanbiedt, wil ik toch met een redelijke zekerheid weten of ik het allemaal goed heb uitgezet. Misschien hebben Synoman, Tijgetje, Jins, Aardbei of anderen wel zin. Een aantal routes zijn al proefgelopen door Wizzys, echter er zijn nog een paar te gaan voordat de hele serie ter goedkeuring kan worden aangeboden. Van de hele serie VELDHOVEN 1 t/m 5 is 1 gepubliceerd en 4 en 6 worden al proefgelopen. Dus 2 en 3 (door Veldhoven) en 5 in het buitengebied moeten nog gecontroleerd worden.

 

Ach, ik kan er eventueel wel eente doen, maar dan bij voorkeur niet de stadsdingen natuurlijk

VELDHOVEN 5 is langs de Run(een riviertje). Persoonlijk vind ik dat de mooiste. Niet echt moeilijk, maar wel de rustgevenste.Ik ben benieuwd of je het voormalig openluchttheater ontdekt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Ik ben op zoek naar een proefloper in de omgeving Arnhem.

 

Ik wil de route beschrijving aanpassen van 'Het bos van Anne Frank', zodat het wandel plezier toeneemt en de reken ergernis afneemt.

 

De route en de punten blijven gelijk alleen zal er minder rekenwerk in zitten.

 

Ik zoek nu een vrijwilliger die de nieuwe beschrijving uitprobeert om te kijken of hier nog foutjes in zitten.

 

Vrijwilliger(s) melden via een PM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...