GEANTJES Geplaatst 3 oktober 2008 Share Geplaatst 3 oktober 2008 Wie heeft er in Veldhoven of de directe omgeving zin om een cache proef te lopen. Voordat ik de rest van de serie ter goedkeuring aanbiedt, wil ik toch met een redelijke zekerheid weten of ik het allemaal goed heb uitgezet. Misschien hebben Synoman, Tijgetje, Jins, Aardbei of anderen wel zin. Een aantal routes zijn al proefgelopen door Wizzys, echter er zijn nog een paar te gaan voordat de hele serie ter goedkeuring kan worden aangeboden. Van de hele serie VELDHOVEN 1 t/m 5 is 1 gepubliceerd en 4 en 6 worden al proefgelopen. Dus 2 en 3 (door Veldhoven) en 5 in het buitengebied moeten nog gecontroleerd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 3 oktober 2008 Share Geplaatst 3 oktober 2008 Ik ben daar wel voor te vinden. De eerste was ook heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 3 oktober 2008 Share Geplaatst 3 oktober 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GEANTJES Geplaatst 3 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2008 Wie heeft er in Veldhoven of de directe omgeving zin om een cache proef te lopen. Voordat ik de rest van de serie ter goedkeuring aanbiedt, wil ik toch met een redelijke zekerheid weten of ik het allemaal goed heb uitgezet. Misschien hebben Synoman, Tijgetje, Jins, Aardbei of anderen wel zin. Een aantal routes zijn al proefgelopen door Wizzys, echter er zijn nog een paar te gaan voordat de hele serie ter goedkeuring kan worden aangeboden. Van de hele serie VELDHOVEN 1 t/m 5 is 1 gepubliceerd en 4 en 6 worden al proefgelopen. Dus 2 en 3 (door Veldhoven) en 5 in het buitengebied moeten nog gecontroleerd worden. Ach, ik kan er eventueel wel eente doen, maar dan bij voorkeur niet de stadsdingen natuurlijk VELDHOVEN 5 is langs de Run(een riviertje). Persoonlijk vind ik dat de mooiste. Niet echt moeilijk, maar wel de rustgevenste.Ik ben benieuwd of je het voormalig openluchttheater ontdekt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 3 oktober 2008 Share Geplaatst 3 oktober 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GEANTJES Geplaatst 3 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2008 Nou, niet helemaal. De AKW's liggen op afstand. Je kunt natuurlijk wel de verbinding leggen met de Dommel en de Run. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 4 oktober 2008 Share Geplaatst 4 oktober 2008 Voor het geval dat..... stel ik me ook beschikbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team 4D Geplaatst 9 juni 2009 Share Geplaatst 9 juni 2009 Ik ben op zoek naar een proefloper in de omgeving Arnhem. Ik wil de route beschrijving aanpassen van 'Het bos van Anne Frank', zodat het wandel plezier toeneemt en de reken ergernis afneemt. De route en de punten blijven gelijk alleen zal er minder rekenwerk in zitten. Ik zoek nu een vrijwilliger die de nieuwe beschrijving uitprobeert om te kijken of hier nog foutjes in zitten. Vrijwilliger(s) melden via een PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden