Spring naar bijdragen

Adreskaart op cachepagina gewijzigd


Grote Griezel

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Het viel mij op dat het "normale" adreskaartje, dat altiijd rechtsboven op een cachepagine staat, net boven de Attributes, bij één van mijn caches "spontaan" is vervangen door een kaartje met een rood kruis erdoor. Dat is de eerste keer dat ik zoiets zie, weet iemand hoe dit komt of hoe dit weer te herstellen?

Het adres van deze cachepagina is:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...g=&numlogs=

 

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Grote Griezel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste mensen,

 

Het viel mij op dat het "normale" adreskaartje, dat altiijd rechtsboven op een cachepagine staat, net boven de Attributes, bij één van mijn caches "spontaan" is vervangen door een kaartje met een rood kruis erdoor. Dat is de eerste keer dat ik zoiets zie, weet iemand hoe dit komt of hoe dit weer te herstellen?

Het adres van deze cachepagina is:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...g=&numlogs=

 

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Grote Griezel

:dribble:x zie ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het Google-kaartje bedoelt... Deze staat er nog gewoon!

Tenminste, als ik de link die je gaf open, ziet alles er gewoon normaal uit, ook het kleine landkaartje / adreskaartje rechtsboven, boven de attributes.

 

Misschien een kleine, tijdelijke storing geweest?????

Laten we het beste er maar van hopen toch? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Het viel mij op dat het "normale" adreskaartje, dat altiijd rechtsboven op een cachepagine staat, net boven de Attributes, bij één van mijn caches "spontaan" is vervangen door een kaartje met een rood kruis erdoor. Dat is de eerste keer dat ik zoiets zie, weet iemand hoe dit komt of hoe dit weer te herstellen?

Het adres van deze cachepagina is:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...g=&numlogs=

 

Alvast dank voor jullie reacties.

 

Grote Griezel

 

Hoe ben je ingelogd? Als eigenaar, als iemand anders, of helemaal niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu wel benieuwd. Met IE zie ik het ook en bij mijn cache is het ook zo. Je kunt er wel op klikken dan word je naar googlemaps gestuurd met andere caches in de buurt.

Ik ben zelf ingelogd.

 

Maar zoals de meeste dingen op geocaching: Het komt vanzelf wel goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het ook bij caches van anderen, zowel met Firefox als Internet Explorer, ook na clearen van de cache en refreshen van de pagina. Het gekke is dat op de pagina die ik in eerste instantie aangaf in dit draadje, ik het nu niet meer zie, maar als ik op de kaart klik krijg ik wel weer dat rode kruis te zien. Ik ben inderdaad gewoon ingelogd onder mijn eigen account.

 

Het lijkt random te zijn, tja, maar even wachten dan, gelukkig ben ik niet de enige, dus er zal best wel wat gaande zijn. Inderdaad, meestal lossen dit soort zaken zich vanzelf weer op. We wachten maar even af.

 

Grote Griezel

bewerkt door Grote Griezel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...