Spring naar bijdragen

regitratie gsak??


Petra

Aanbevolen berichten

Hallo nu we wat vaker met de camper en laptop weg gaan en dan dus ook gaan cachen is het toch wel handig dat we gsak aanschaffen. maar nu komt het probleem. heb drie creditcards geprobeerd en geen een pakt pay pal. bij alle kaarten zegt hij dat hij ze niet kan valideren. wat doe ik fout want ik wil nu toch wel eens van die seconde schermen af.

al vast bedankt groetjes petra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

nou als ik bij gsak naar de registreer pagina ga krijg ik een pay pal bladzijde daar vul ik keurig alles in maar dan zegt hij toch echt dat het niet klopt. heb het met drie creditkaarten geprobeerd en met 2 bankpassen en 1 giropas. het wil gewoon niet lukken dus hoe nu verder??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou als ik bij gsak naar de registreer pagina ga krijg ik een pay pal bladzijde daar vul ik keurig alles in maar dan zegt hij toch echt dat het niet klopt. heb het met drie creditkaarten geprobeerd en met 2 bankpassen en 1 giropas. het wil gewoon niet lukken dus hoe nu verder??

Misschien toch maar eerst een PayPal account regelen / rekening maken !?

Dan op PayPal inloggen na GSAK > Order / Registration (aan rechterzijde. Heb je vast al gezien!?).

 

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou als ik bij gsak naar de registreer pagina ga krijg ik een pay pal bladzijde daar vul ik keurig alles in maar dan zegt hij toch echt dat het niet klopt. heb het met drie creditkaarten geprobeerd en met 2 bankpassen en 1 giropas. het wil gewoon niet lukken dus hoe nu verder??

Misschien toch maar eerst een PayPal account regelen / rekening maken !?

Dan op PayPal inloggen na GSAK > Order / Registration (aan rechterzijde. Heb je vast al gezien!?).

 

Succes !

 

Volgens mij zit ze daar al, maar ik kan het mis hebben.

En inderdaad, wellicht eerst rechtstreeks via www.paypal.nl een account aanmaken en daarna pas weer naar de GSAK site. Paypal heb je tenslotte ook nodig voor de pocket queries via groundspeak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...