petervw Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Hallo, Ik ben op zoek naar de metro cache kaart van Londen. Ik heb een linkje gevonden, maar die site is down. Weten jullie misschien wel een site waar ie online is? ThnX!
GeoGorkum Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Het is jammer dat de map van Chris n Maria niet meer bestaat. In 2005 hebben wij er met veel plezier gebruik van gemaakt. Ik heb er nog wel een printje van liggen, hebben? Maar misschien kun je Chris n Maria ook nog eens een mailtje sturen of zo? Groeten, GeoGorkum
petervw Geplaatst 14 september 2008 Auteur Geplaatst 14 september 2008 Ik heb er nog wel een printje van liggen, hebben? Wat moet ik me voorstellen bij het printje? haha
GeoGorkum Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 (bewerkt) Ik heb er nog wel een printje van liggen, hebben? Wat moet ik me voorstellen bij het printje? haha Een kleurenprint van de tube map waarop de dichtstbijzijnde caches (klickable) waren aangemerkt. 14 september 2008 bewerkt door GeoGorkum
petervw Geplaatst 14 september 2008 Auteur Geplaatst 14 september 2008 Dat zou wel handig zijn.. Staat metro station Oxford Circus erop? Zo ja, dan zou ik hem wel willen lenen/hebben. Mag dat?
GeoGorkum Geplaatst 14 september 2008 Geplaatst 14 september 2008 Dat zou wel handig zijn.. Staat metro station Oxford Circus erop? Zo ja, dan zou ik hem wel willen lenen/hebben. Mag dat? Oxford Circus staat er op, maar even voor de duidelijkheid: het is alleen een printje waar ik destijds mee heb gecached. Als je het wil hebben, stuur je adresgegevens dan maar even in een PM.
BY Angels Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Ik kon geen andere kaart vinden waarop de geocaches in London staan die vlak bij Metro stations liggen. Misschien kun je een cache maker vragen die op die lijst heeft gestaan. Misschien heeft die nog wat liggen. Als ik zoek met google op geocaching tube map london dan vind ik een aantal van die caches.
t-bones Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Ik goegelde even op TUBE STATIONS GPS en dan rolt er vanalles uit... ik heb het niet allemaal bekeken maar engelsen leveren voor veel dingen tegenwoordig coörds mee. Wel in OS formaat, maar dat is voor de gemiddelde GPS geen probleem.
Wammus Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Ik ben op zoek naar de metro cache kaart van Londen. Ik heb een linkje gevonden, maar die site is down. Weten jullie misschien wel een site waar ie online is? Gaaf idee! Ff op en neer naar London om daar wat puntjes te scoren?!
petervw Geplaatst 15 september 2008 Auteur Geplaatst 15 september 2008 Ik ben op zoek naar de metro cache kaart van Londen. Ik heb een linkje gevonden, maar die site is down. Weten jullie misschien wel een site waar ie online is? Gaaf idee! Ff op en neer naar London om daar wat puntjes te scoren?! Echt wel! Wil je mee Nee, we gaan volgende week dinsdag met een man of 110 naar Londen met school. Dus ik ga natuurlijk wel eff een paar puntjes scoren Het topic was tijdelijk geblokkeerd maar nu is ie er weer.
petervw Geplaatst 15 september 2008 Auteur Geplaatst 15 september 2008 Dat zou wel handig zijn.. Staat metro station Oxford Circus erop? Zo ja, dan zou ik hem wel willen lenen/hebben. Mag dat? Oxford Circus staat er op, maar even voor de duidelijkheid: het is alleen een printje waar ik destijds mee heb gecached. Als je het wil hebben, stuur je adresgegevens dan maar even in een PM. Kan je anders even snel een fototje maken, want dan heb ik er een beter idee bij haha
dmace Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 (bewerkt) Een andere manier is door 2 kaarten te combineren. HIER kun je de kaart van Google Earth met alle metrolijnen en station downloaden (slechts 300kb). FF inzoomen en dan de Geocaching.com connectie gebruiken om de caches in de buurt neer te zetten. Je kunt dan zelfs per station of per metrolijn kijken wat er vlak bij ligt. Het kaartje ziet er dan zo uit: 15 september 2008 bewerkt door dmace
Aanbevolen berichten