Butch en Mien Geplaatst 2 mei 2010 Geplaatst 2 mei 2010 (bewerkt) Heb gisteren helemaal geen problemen gehad tijdens installeren 3.80 op mijn Oregon 400T en Topo Benelux op sd-kaart. Satelliet-fix duurde vandaag echter beduidend langer dan gewend. Ben benieuwd hoe het morgen gaat... Butch en Mien Vandaag was de fix bijna direct na aanzetten van GPS. Afwijking tussen de 7 en 5 mtr Butch en Mien 2 mei 2010 bewerkt door Butch en Mien
klob Geplaatst 8 mei 2010 Geplaatst 8 mei 2010 Ik krijg steeds de foutmelding "update is beschadigd" GPS niet bijgewerkt als ik probeer mijn Oregon bij te laten werken. Weet iemand daar raad mee? Mijn Oregon is bij gwerkt tot update 3.60.
vogelen Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Geplaatst 21 augustus 2010 Oregon Beta 3.85: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4741 Oregon x50 Beta 3.74: http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4743 Oregon changes made from version 3.81 to 3.85: * Added multicaching support. * Added Automatic Shaded Relief option. * Added ability to set user declination direction. * Improved accuracy of trip odometer. * Fixed occasional shutdowns. * Fixed issue with Oblique Mercator User grid. * Problems with the software may be reported to OregonBeta@garmin.com. Oregon x50 changes made from version 3.71 to 3.74: * Added multicaching support. * Added display color to track gpx files. * Added ability to set user declination direction. * Improved accuracy of trip odometer. * Fixed occasional shutdowns. * Fixed issue with stuck route button. * Fixed issue with Oblique Mercator User grid. * Problems with the software may be reported to OregonBeta@garmin.com. * Further Instructions for units with 3.71: The unit must be held in boot block to apply the update. 1. Unplug all Garmin devices from the computer at this time. 2. Run Oregonx50_371_to_374.exe. 3. Select 'USB Device' from the following menu. 4. Shut down the Oregon if it is running. 5. Press and hold the power button. 6. Attach the USB Cable. 7. When the text box next to 'USB Device' shows your unit information, press OK. 8. Once the device screen flashes, release the power button, but do not unplug unit. 9. Wait for the update to complete.
Icemen4 Geplaatst 21 augustus 2010 Geplaatst 21 augustus 2010 Oregon x50 changes made from version 3.71 to 3.74 Deze Beta Update had ik al een tijdje in gebruik. Maar nu heb ik een probleem met Wherigo. Op mijn 550 staan er 6 en alle 6 lopen ze vast na een paar minuten spelen. Dit probleem heb ik al door geven via OregonBeta@garmin.com
averschuuren Geplaatst 21 augustus 2010 Geplaatst 21 augustus 2010 IK heb vandaag de beta software 3.85 geinstaleerd op mijn oregon 300 lijkt goed te werken morgen eens uitproberen met een multy 1 met waas gaat de miswijzing van 5 naar 3 meter 2 mogelijkheid om wp toe te voegen aan een cache (in het veld) 3 en filteren op caches dit zijn voor mij duidelijke verbeteringen voor mijn oregon waar ik toch al wel tevreden over ben.
Le Comte Geplaatst 21 augustus 2010 Geplaatst 21 augustus 2010 Filteren zat al in de vorige beta. Erg handig als je eenmaal doorhebt hoe het werkt. Zo heb ik in de vakantie een 'familiefilter' gemaakt: cache is geen micro (want dan kan er toch nooit een autootje inzitten) en terrein <2,5 (anders kan Le Petit Comte het niet lopen). Erg makkelijk. Hoe werkt de multicaching support? Kan iemand daar al iets over zeggen?
averschuuren Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 (bewerkt) Hallo, Net een multy gelopenen het werkt erg lekker je selekteert een cache als je dan naar het volgende wp moet selekteer je "enter next stage" je voert het wp in en er wordt direct naar het volgende wp genavigeerd en gedurende de gehele route kun je de cache beschrijving raadplegen zoals bij een traditional voor mij een hele verbetering. in ieder geval weer een hele stap in de richting van paperless cachen. ook enkele minpuntjes zover ik zie worden de wp niet opgeslagen dus als je eens terrug moet moet je het wp opnieuw invoeren en je moet ieder punt invoeren je hept dan niets aan de wp die met het laden van de cache meekomen. maar ik ga dit zeker gebruiken. 22 augustus 2010 bewerkt door averschuuren
cilomax Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 net de update gedaan naar 3.85 op mijn oregon 300 en eigenlijk gelijk al het eerste probleem tegen gekomen. als ik naar de geo caches ga heb ik de keuze uit: een geocache zoeken, gevonden weergeven en (nieuw) Quick filter als ik nu op quick filter klik valt gelijk de oregon uit?!?!?! werkt het bij degene die de update gedaan hebben wel of heb ik iets niet goed gedaan?
*BaJo* Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 bij ons valt hij ook uit als je op quickfilter drukt. Voor de rest werkt het allemaal wel!
Mon-Roe Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 Net ook de update gedaan en inderdaad na het aanklikken van quick filter gaat gelijk de Oregon uit.
garfieldnl Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 Net ook ff de update uitgevoerd, helaas als ik de info wil zien van de gps gebeurt er niets. Als vervolgens op het pijltje druk valt de gps uit. Bij Quick filter valt hij echter niet uit. Nu dus weer terug naar de oude versei 3.71.
vogelen Geplaatst 22 augustus 2010 Auteur Geplaatst 22 augustus 2010 het uit vallen als je info wild zien van je app. is bekent het komt door de grote sd kaart. als je het kaartje eruit haald geeft hij niet dat probleem.
averschuuren Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 De eerste paar keer had ik ook dat de oregon uitviel bij het aanklikken van het filter ik heb toen via "stel in geocaches filter setup" een filter ingesteld en sindsdien werkt het en kun je in het veld bepaalde caches filteren AVerschuuren
de olfies Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 De eerste paar keer had ik ook dat de oregon uitviel bij het aanklikken van het filter ik heb toen via "stel in geocaches filter setup" een filter ingesteld en sindsdien werkt het en kun je in het veld bepaalde caches filteren AVerschuuren Goede tip. Ik heb de update ook uitgevoerd. Bij stel in een filter ingesteld, hij werkt helemaal goed.
Mon-Roe Geplaatst 22 augustus 2010 Geplaatst 22 augustus 2010 Hier knalde die bij Stel in / Geocaches / Filter setup weer uit, maar na het opnieuw opstarten stond er bij het filter ; 1 filter en valt de gps niet meer uit.
Aanbevolen berichten