Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Heb het net met succes geinstalleerd op mijn OR-300 :beerchug:

Hoe?

Met het 400-bestand?

Of krijg jij geen foutmelding bij het 300-bestand?

Geplaatst (bewerkt)

Sorry, ik was daar niet duidelijk over => Met het 400-bestand.

Ik kreeg idd een foutmelding bij het 300-bestand (was ook vreemd genoeg veel kleiner)

Logjes apart bekijken en waypoint middelen werkt prima bij mij. Morgen ook maar verder testen in het veld

bewerkt door TuuronTour
Geplaatst

Xie net dat de grootte van de bestanden ook nogal van elkaar verschillen (400t is ruim 3 MB, 300 is 712 kb).

Daarom net ook maar de 400t op mijn 300 gezet en dat gaf inderdaad (tot nu toe) geen problemen.

Nou ff kijken wat er aangepast is.

Geplaatst

ik heb ook de bekende problemen met de update voor de or-300.

is denk ik foutje van garmin. maar ga de or-400 proberen.

er was ook een vraag over de gps software versie.

nou heb ik altijd begrepen dat bij de venture 2 soorten software er op staan.

1 software pakket voor de interface (besturing van je gps, uiterlijk enz..)

1 software pakket die de gps chipset aanstuurt.

screen_software_versie.jpg

maar ik kan het mis hebben.

Geplaatst

Er zitten toch wat mooie verbeteringen in de laatste software versie.

Zo kan je namelijk je naam en adres weer in je GPS zetten, dit kan je vanaf je computer wijzigen.

2593ded5-e19b-4b89-b620-47220fb8fa09.jpg

Daarnaast kan je ook weer middelen.

776a1af0-4195-459d-9d3b-5e6b96262674.jpg

En het instellen van het hoofdmenu is een stuk makkelijker geworden je kan de icoontjes heel makkelijk verwisselen. Daarnaast kan je icoontjes (tijdelijk) weghalen.

c51b68b3-783c-4726-a06e-7dbed4d85115.jpg

Geplaatst
En het instellen van het hoofdmenu is een stuk makkelijker geworden je kan de icoontjes heel makkelijk verwisselen. Daarnaast kan je icoontjes (tijdelijk) weghalen.

...Dit was in 2.95 al inbegrepen, maar de andere verbeteringen/toevingen zijn inderdaad zeer welkom.

Op www.gpsfix.net worden de softwareupdates overigens altijd erg goed uitgelegd adhv screenshots.

Geplaatst

Zo kan je namelijk je naam en adres weer in je GPS zetten, dit kan je vanaf je computer wijzigen.

Ik ben even het spoor bijster. Welke versie zit dit in? Ook voor de Oregon 300?

Geplaatst

Is het misschien mogelijk om voor de oregon en colerado bij hun nieuwe updates te regelen dat we in plaats van 1 cache per keer draadloos kunnen overzenden (tussen 2 apparaten) dat je meerdere caches tegelijkertijd kan over pompen.

Of nog mooier gelijk een heel GPX file

Geplaatst

Ik ben even het spoor bijster. Welke versie zit dit in? Ook voor de Oregon 300?

Voor de 300 kan je ook de beta versie 2.96 voor de 400T erop zetten. Die voor de 300 werkt niet en is een te klein bestand. Beta versies zijn altijd wel op eigen risico

Geplaatst
Is het misschien mogelijk om voor de oregon en colerado bij hun nieuwe updates te regelen dat we in plaats van 1 cache per keer draadloos kunnen overzenden (tussen 2 apparaten) dat je meerdere caches tegelijkertijd kan over pompen.

Of nog mooier gelijk een heel GPX file

Het verzenden van Wherigo cartdridges zou ook wel handig zijn.

Geplaatst (bewerkt)

Zag die melding over het verzenden van informatie tussen twee oregons... hebben jullie ervaring met het verzenden van GeoCaches tussen twee Oregons?

Ik heb gezien dat de GeoCache informatie (inclusief de coordinaat) wel wordt over gezonden, maar de beschrijving (lees tekst) niet... zijn hier meer ervaringen mee? Het gaat dan om verzenden tussen een Oregon 300 en een Oregon 400t.

Overigens zijn de laatste verbetering van de Beta V2.96 in het veld getest, en zonder al te veel problemen... alleen tijdens route navigatie moest ik de GPS een keer opnieuw opstarten, daarna 3 Caches zonder problemen gedaan...

bewerkt door AKATAK
Geplaatst
Zag die melding over het verzenden van informatie tussen twee oregons... hebben jullie ervaring met het verzenden van GeoCaches tussen twee Oregons?

Ik heb gezien dat de GeoCache informatie (inclusief de coordinaat) wel wordt over gezonden, maar de beschrijving (lees tekst) niet... zijn hier meer ervaringen mee? Het gaat dan om verzenden tussen een Oregon 300 en een Oregon 400t.

Overigens zijn de laatste verbetering van de Beta V2.96 in het veld getest, en zonder al te veel problemen... alleen tijdens route navigatie moest ik de GPS een keer opnieuw opstarten, daarna 3 Caches zonder problemen gedaan...

Hier Beta 2.96 al een paar dagen in gebruik, tijdens Grand Tour de Bree moest hij allerlei kunstjes doen, maar geen enkel probleem gehad. Het doet dus volgens mij zijn werk goed.

Geplaatst (bewerkt)
Hier Beta 2.96 al een paar dagen in gebruik, tijdens Grand Tour de Bree moest hij allerlei kunstjes doen, maar geen enkel probleem gehad. Het doet dus volgens mij zijn werk goed.

Ik heb de beta 2.96 van de 400 geplaatst op de 300, telkens ging de kaart hangen tijdens routering (City Nav.) Nadat ik de details van de kaart op 'Normaal' gezet hebt was het 'hangen/freeze' verdwenen. Details zijn nu dus wat minder want de setting die ik ingesteld had was 'Meest' details.

bewerkt door Bounce Team
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...