Spring naar bijdragen

"bewegende" tb's


novw

Aanbevolen berichten

Ik weet dat ze er zijn, maar door een leuke crash ben i mijn bookmarks kwijt, en nu kan ik ze dus niet meer vinden. TB's (caches ?) die in beweging zijn en waarvan je de lokatie op internet live kan nakijken.

 

Meestal dus in de vorm van een auto, maar in elk geval met een (google-)kaart erbij waar de laatst bekende lokatie (elke 30 sec. of zo) wordt bijgewerkt.

 

Hulp met zoeken ? Please !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Daar ken ik er maar 1 van:

 

Timeslice II: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCQZ4M

 

Dit is een Virtual.

 

Je hebt ook fysieke caches die "Hitchhiker" zijn en zich verplaatsen. Voorbeeld:

 

Geel Bussie: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC3200

 

 

Gelukkig houden anderen een Bookmark List van deze dingen bij:

http://www.geocaching.com/bookmarks/view.a...51-e7d3f843ef9e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

De autosloopregeling, waarbij consumenten een premie krijgen als ze een oude auto inleveren en een nieuwe wagen kopen, gaat in Nederland ook gelden voor bestelbusjes.

Nederland voert vermoedelijk eind deze week als economische stimuleringsmaatregel een sloopregeling in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De autosloopregeling, waarbij consumenten een premie krijgen als ze een oude auto inleveren en een nieuwe wagen kopen, gaat in Nederland ook gelden voor bestelbusjes.

Nederland voert vermoedelijk eind deze week als economische stimuleringsmaatregel een sloopregeling in

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is jullie natuurlijk niet kwalijk te nemen dat deze zeer oude vete uit 2002 van cachevervoersmiddelen zo af en toe weer eens oplaait.

 

Ook hier blijkt weer dat de mentale geestestoestand van de schrijver een zwaardere klap had gehad dan door alle hulpdiensten van de wrakkendienst was voorzien, de jarenlange therapie in het Rotterdamsche gebouw met de roze pilaren hebben hun zoete vruchten nog niet afgeworpen.

 

Daar de schrijver zijn trotse koets met ster

a55bfb22-8592-46a8-8a66-9a3e0988ada9.jpg

een vroegtijdig einde had beleeft en al lang niet meer over ’s heren wegen zijn zwarte braaksel uitkost en zijn laatste jaren troosteloos als onderste wrak op een slooperij moeizaam eerloos gedeassembleerd word, kan de schrijver het nog steeds niet verkroppen dat juist de cache Het Gele Bussie nog rustig zijn cache rondjes draait naar ten volle tevredenheid van de bestuurder.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Als ik in een mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi

De enige ster die ik al rijdend voor mij wil zien, moet in mijn voorruit zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...