myres Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 Hallo, We hebben sinds gister een eigen gps 60. Helemaal leuk. Alleen klopt de datum niet. Er staat op dit moment dat het 00.57.01 uur is en dat het 20-aug-08 is. Ik wil het graag veranderen, maar ik ben er nog niet uit waar ik dat precies moet doen. Kan iemand ons op weg helpen. Alvast bedankt. Myres
Peetee Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 (bewerkt) Normaliter stelt-ie zichzelf in als je satellietontvangst hebt, en hoef je enkel de juiste tijdzone in te stellen. Op mijn Cx is dat via Menu-Instellen-Tijd. Als dat bij jou niet goed gaat, dan zou ik eens een harde reset uitvoeren. Dan wordt alles gereset naar de fabrieksinstellingen. Je voert de harde reset uit door de Enter- en de Page-knop ingedrukt te houden bij het aanzetten van je gps. 25 augustus 2008 bewerkt door Peetee
snif&snuitje Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 Hallo,We hebben sinds gister een eigen gps 60. Helemaal leuk. Alleen klopt de datum niet. Er staat op dit moment dat het 00.57.01 uur is en dat het 20-aug-08 is. Ik wil het graag veranderen, maar ik ben er nog niet uit waar ik dat precies moet doen. Kan iemand ons op weg helpen. Alvast bedankt. Myres Probeer eens je tijdzone in te stellen (Amsterdam). 2x menu =>instellen => enter =>tiid => enter, tijdzone instellen op Amsterdam. Je kan hier tevens je Tijdweergave en zomertijd instellen, rest gaat volgens mij vanzelf mee. Suc6.
myres Geplaatst 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst 25 augustus 2008 Het is gelukt! Wat is trouwens de juiste instelling van de hoogte/verticale snelheid: feet (ft/min) meters (m/min) meters (m/sec)
myres Geplaatst 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst 25 augustus 2008 Wat noem je "juiste instelling"? Kies wat je het fijnste vind Wat zijn precies de verschillen?
BY Angels Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 Ik zou niet voor feet kiezen, we werken hier met het metrische systeem en dus kom je al op meters uit. Dan hangt het van je activiteit af waar je voor gaat kiezen. Bij skydiven en het zoeken naar de terminal velocity zou ik voor m/sec gaan omdat je erg hard zult gaan. Als je gaat wandelen in de bergen is een aantal meters per seconde al heel snel berg op rennen. Dan zou ik kiezen voor m/min. En anders gewoon even proberen bij het beklimmen van bv de Pietersberg.
myres Geplaatst 25 augustus 2008 Auteur Geplaatst 25 augustus 2008 Ik zou niet voor feet kiezen, we werken hier met het metrische systeem en dus kom je al op meters uit. Dan hangt het van je activiteit af waar je voor gaat kiezen. Bij skydiven en het zoeken naar de terminal velocity zou ik voor m/sec gaan omdat je erg hard zult gaan. Als je gaat wandelen in de bergen is een aantal meters per seconde al heel snel berg op rennen. Dan zou ik kiezen voor m/min. En anders gewoon even proberen bij het beklimmen van bv de Pietersberg. Ik heb hem voorlopig op m/min gezet. Morgen maar eens uitproberen. Ik ga hem voornamelijk voor het geocachen gebruiken, dus denk dat dat het beste is. Iedereen bedankt voor de tips.
Mars Express Geplaatst 25 augustus 2008 Geplaatst 25 augustus 2008 Die met feet zijn in feet, die met meter in meter, die per minuut per minuut en die per seconde per seconde.
Aanbevolen berichten