Spring naar bijdragen

Endcache wordt gedownload ondanks hidden


De Stormjagers

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het maken van mijn eerste multi-cache. Alles is nu gereed, alleen loop ik nu tegen het volgende aan:

Ik heb de daadwerkelijk cache zoals ook in de checklist staat vermeld als: "Hide this waypoint from view except by owner or administrator".

Alleen als ik nu alle waypoint naar mijn Garmin laad, zit hier tevens de endcache bij inclusief de juiste coördinaten.

Klopt het dat ik deze als eigenaar wel kan downloaden en kunnen andere geocachers dit niet, of heb ik iets niet goed ingesteld? :)

 

Alvast bedankt voor je reactie!

bewerkt door De Stormjagers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat het tekstdeel except by owner or administrator wel duidelijk maakt dat het onzichtbaar wordt gemaakt, behalve voor eigenaar en beheerder.

 

Het lijkt me dus dat alles goed is gegaan en dat dit geen probleem gaat opleveren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je het helemáál zeker wil weten, dan kun je evt. bij .com even een apart test-account aanmaken, om zo e.e.a. te kunnen testen als de cache eenmaal gepubliceerd is. B)

 

Haha, ja ALS de cache eenmaal GEPUBLICEERD is ja ... maar dan is de schade al geleden, hihi. Wat in dit geval dus NIET het geval is, omdat je het correcte deel hebt aangevinkt !!

 

Het tweede account aanmaken heeft dus niet zo veel zin om het voortijdig te kunnen controleren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat men er blij mee is als elke cache-legger een extra account aanmaakt om effe iets te checken.

 

Je kan ook iemand hier vragen effe iets voor je te checken, dat heb ik al zo vaak voor anderen gedaan! Werkt prima.

 

Succes met je eerste cache en beter sure dan sorry!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat men er blij mee is als elke cache-legger een extra account aanmaakt om effe iets te checken.

Nee, blij zullen ze er niet van worden, maar wakker zal men er ook niet van liggen. Ten eerste omdat niet elke cacher dat gaat doen, maar ook omdat schijfruimte tegenwoordig praktisch geen issue meer is. Bovendien: wat voor ruimte kost één zo'n account nou nog. Dan nemen al die opgeheven caches aardig meer ruimte in.

Er zijn nu al zoveel cachers (ook hier op het forum bekend) die in de loop van de tijd twee of drie, of misschien nog wel meer accounts op .com hebben aangemaakt.

 

Maar goed, je kunt ook iemand even vragen er naar te kijken.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een aantal dagen snif snif verkouden en ziek geweest. Vandaar mijn late reactie. Ik heb bij het aanmelden van mijn cache (gisteravond) mijn vraag tevens aan de reviewers gesteld.

En nu maar even afwachten. Zodra ik weet of dit "normaal" is, zal ik het laten weten.

 

Groeten!

Edward alias De Stormjagers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat men er blij mee is als elke cache-legger een extra account aanmaakt om effe iets te checken.

 

Je kan ook iemand hier vragen effe iets voor je te checken, dat heb ik al zo vaak voor anderen gedaan! Werkt prima.

 

Succes met je eerste cache en beter sure dan sorry!

 

groetjes GeoVlinder

 

GeoVlinder, wat een prachtige nickname. Even een vraag aan jou. Hoe bedoel je dit laten checken door iemand? Ik weet pas zeker of dit correct functioneert zodra de cache online komt.

Voor die tijd kan voor zover ik weet geen mede cacher dit controleren. Er is toch geen andere manier om dit vooraf te checken of wel?

Ik heb mijn vraag in ieder geval nu ook gesteld bij de review van mijn cache (gisteravond ingediend).

 

Groetjes,

Edward alias De Stormjagers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een aantal dagen snif snif verkouden en ziek geweest. Vandaar mijn late reactie. Ik heb bij het aanmelden van mijn cache (gisteravond) mijn vraag tevens aan de reviewers gesteld.

En nu maar even afwachten. Zodra ik weet of dit "normaal" is, zal ik het laten weten.

 

Groeten!

Edward alias De Stormjagers

Ja, dat is normaal... :-)

Er staat ook netejes bij de additional waypoints: zichtbaar voor de reviwer en eigenaar; dus het doet precies wat t zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een aantal dagen snif snif verkouden en ziek geweest. Vandaar mijn late reactie. Ik heb bij het aanmelden van mijn cache (gisteravond) mijn vraag tevens aan de reviewers gesteld.

En nu maar even afwachten. Zodra ik weet of dit "normaal" is, zal ik het laten weten.

 

Groeten!

Edward alias De Stormjagers

Ja, dat is normaal... :-)

Er staat ook netejes bij de additional waypoints: zichtbaar voor de reviwer en eigenaar; dus het doet precies wat t zegt.

 

Mooi. Ik ga dit topic sluiten. Ik heb voldoende info

Dank jullie wel!! :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...