Spring naar bijdragen

Endcache wordt gedownload ondanks hidden


De Stormjagers

Aanbevolen berichten

Ter aanvulling: Bij je 'eigen' caches wordt het eindpunt, dat je uiteraard als 'hidden' instelt voor andere cachers ook meegezonden naar je GPS als je bijvoorbeeld de knop 'sent to GPS' gebruikt. Bij andere cachers gebeurt dat niet.

 

Als je je eigen TB bekijkt op de site zie je rechts ook het 'trackingnumber' staan. Andere cachers krijgen dat ook niet te zien.

 

Wij hebben ooit een paar andere smurfen gevraagd dit eens even te controleren, want vertrouwen is natuurlijk moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben bezig met het maken van mijn eerste multi-cache. Alles is nu gereed, alleen loop ik nu tegen het volgende aan:

Ik heb de daadwerkelijk cache zoals ook in de checklist staat vermeld als: "Hide this waypoint from view except by owner or administrator".

Alleen als ik nu alle waypoint naar mijn Garmin laad, zit hier tevens de endcache bij inclusief de juiste coördinaten.

Klopt het dat ik deze als eigenaar wel kan downloaden en kunnen andere geocachers dit niet, of heb ik iets niet goed ingesteld? :o

 

Alvast bedankt voor je reactie!

 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties. Na zoveel bevestiging mag ik echt niet meer twijfelen :cry:

Ik heb de cache ter review aangeboden en ben benieuwd of deze gelijk wordt goedgekeurd door de reviewers.

En misschien dat jullie ook mijn cache gaan doen wanneer deze online komt.

You never know!! :thumbup:

 

 

Groetjes,

Edward alias de Stormjagers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...