Spring naar bijdragen

Coin redden?


twodutch

Aanbevolen berichten

Wie komt er in de buurt van Fagnolles (Zuiden van Belgie) en is bereid en in de gelegenheid om een coin te redden?

 

Vanf 2 mei ligt onze coin (Uniting the world) in een cache in Fagnolles (GCWXM0).

Deze cache wordt niet vaak gevonden, en volgens de logjes zijn er een paar waypoints verdwenen.

Omdat we graag willen dat deze coin wat verder reist, hebben we de legger gemaild of hij de coin uit de cache wil halen om deze verder op gang te brengen. Deze gaf hier helaas een negatief antwoord op. Het zou voor hem/haar te ver zijn (122km)

Nou is de cache op 27 juli weer gevonden, maar door iemand die erg veel haast had. Hij heeft de coin laten zitten.

Inmiddels ligt deze coin al een hele tijd eenzaam te zijn. Voor ons is het best een eind rijden, maar is er misschien iemand die die kant op gaat, en bereid is om deze cache te gaan zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is een mooi vakantie adres, misschien iets voor jullie in de herfstvakantie :D. Er is één WP verdwenen. Mocht je die kant op willen gaan, ik kan je wel helpen met de juiste gegevens.

Ik heb nog wel een tip waar je een huisje kunt huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een mooi vakantie adres, misschien iets voor jullie in de herfstvakantie :dribble:. Er is één WP verdwenen. Mocht je die kant op willen gaan, ik kan je wel helpen met de juiste gegevens.

Ik heb nog wel een tip waar je een huisje kunt huren.

 

Even wat centen verzamelen, en dan is het misschien een optie om daar een paar dagen te vertoeven.

Je hoort wel als we dat huisje willen huren.

 

In ieder geval bedankt voor de tip van het WP. Dacht dat er meerdere waren verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat centen verzamelen, en dan is het misschien een optie om daar een paar dagen te vertoeven.

Je hoort wel als we dat huisje willen huren.

 

In ieder geval bedankt voor de tip van het WP. Dacht dat er meerdere waren verdwenen.

 

De coin zit in een event cache uit 2006.

Op 5,6 en 7 september is er weer een GCB event nu in Florenville, dit wel iets uit de richting vanwaar de coin nu is, maar nog altijd dichter bij dan vanuit Nederland.

Kijk eens op de cachepagina van het event GCB event 2008, er zijn genoeg Nederlandse cachers die daar heengaan, ik ook trouwens.

Maar ik ben afhankelijk van een andere cachefamilie en ik weet niet of zij genegen zijn om gezamelijk met mij de coin op te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...