Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Wat me opvalt is dat, als je een beschrijving van een Geocache opent, je alleen kunt scrollen door met je vinger het scherm te verschuiven. Dit is niet wenselijk. Vaak zijn het heel wat pagina's en dan wordt het risico op krassen groter. Beter zou het zijn als er, net als in veel andere menu's, een pijltje omhoog en omlaag zou zijn. Bovendien werkt dat ook een stuk sneller.

Tja... vertel het garmin zou ik zeggen die hebben het zo verzonnen

Geplaatst
Nee helaas, dit is niet te verhelpen!

Tenzij er iemand is die een filter weet te ontwikkelen die deze html tags eruit filtert! :D

Bedankt voor het antwoord.

Dat filter lijkt me een klusje voor garmin te zijn. Misschien komt dat ooit nog eens in een volgende update.

Geplaatst
Als je gebruik maakt van GSAK zijn de html codes niet zichtbaar.

Ik heb net alle caches van Nederland als POI's in de Oregon gepompt, met een macro vanuit GSAK. Ziet er mooi uit, beter dan de standaard Geocaches. En het is nog lekker snel ook :D

Geplaatst
Wat me opvalt is dat, als je een beschrijving van een Geocache opent, je alleen kunt scrollen door met je vinger het scherm te verschuiven. Dit is niet wenselijk. Vaak zijn het heel wat pagina's en dan wordt het risico op krassen groter. Beter zou het zijn als er, net als in veel andere menu's, een pijltje omhoog en omlaag zou zijn. Bovendien werkt dat ook een stuk sneller.

Tja... vertel het garmin zou ik zeggen die hebben het zo verzonnen

Je kan waarschijnlijk van die plastichoesjes kopen, die plak je soort van op je beeldscherm wat dus tegen krassen is,

je krijgt krassen op dat plastic die dan vervangbaar is :thumbup:

maar weet niet, of die er zijn voor de OR

Geplaatst

Of ze er al zijn weet ik niet, ik heb ze nog niet gevonden. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.

Ik weet dat er een leverancier in Duitsland is die ze wel voor de andere Garmin's levert, dus misschien ook voor deze.

Maar ik weet de site niet meer.

Geplaatst
Of ze er al zijn weet ik niet, ik heb ze nog niet gevonden. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.

Ik weet dat er een leverancier in Duitsland is die ze wel voor de andere Garmin's levert, dus misschien ook voor deze.

Gisteren heb ik een setje aangeschaft via Ebay. 6 stuks voor nog geen 2,50 euro, duurdere soorten waren er ook maar ik probeer het eerst maar even met deze.

Geplaatst (bewerkt)

Gisteren heb ik een setje aangeschaft via Ebay. 6 stuks voor nog geen 2,50 euro, duurdere soorten waren er ook maar ik probeer het eerst maar even met deze.

Wil je niet via ebay dan gewoon bestellen bij www.electroweb.nl.

6 op maat te knippen folie.(8x10)

6 droge anti-statische schoonmaakdoekjes

6 natte anti-statische schoonmaakdoekjes 6.95 incl verzendkosten

bewerkt door WBKWADRAAT
Geplaatst

Waarom zo moeilijk. Ik maak de screenprotectors al jaren van de sheets van een overherprojector. Werkt perfect, kost (bijna) niks en zijn snel gemaakt.

Geplaatst
Waarom zo moeilijk. Ik maak de screenprotectors al jaren van de sheets van een overherprojector. Werkt perfect, kost (bijna) niks en zijn snel gemaakt.

Niet iedereen heeft die thuis liggen en de screenprotectors zijn toch ook niet duur? Ik had er 6 stuks voor een paar euro, en meteen netjes op maat.

Geplaatst
Sinds gisteren hebben wij nu ook de oregon 400T in huis. :blush:

Al diverse profielen, topo en fietskaart erin gezet. Ziet er mooi uit.

Vraag: wat is de meerwaarde voor je om een 400T te nemen ten opzichte van een 300T als je aanvullend toch de topo en de fietskaart erin zet ?

Gr.

Kees

(nu nog) 60Cx

Geplaatst

Voor een geocacher heeft de 400T geen toegevoegde waarde.

Ook de kaarten die erop zitten zijn minder gedetailleerd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...