RMBS Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 http://www.breekpunt.nl/artikel.aspx?rubri...;artikelid=2167 Een artikel over de Oregon.
reej Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 http://www.breekpunt.nl/artikel.aspx?rubri...;artikelid=2167 Een artikel over de Oregon. wow: In Nederland is de Oregon-serie vanaf oktober 2008 verkrijgbaar.
TeamTobi Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Kun je iets zeggen over de krasbestendigheid van dit touchscreen ? Ik weet namelijk dat mijn handen wel eens vreselijk smerig en zanderig zijn tijdens het cachen en vrees dat het scherm vlug verne*kt zou kunnen zijn.
reej Geplaatst 31 juli 2008 Geplaatst 31 juli 2008 Kun je iets zeggen over de krasbestendigheid van dit touchscreen ? Ik weet namelijk dat mijn handen wel eens vreselijk smerig en zanderig zijn tijdens het cachen en vrees dat het scherm vlug verne*kt zou kunnen zijn. Goed dat jezelf al aangeeft over je handen. Je kunt het scherm afspoelen met o.a. water/doekje/etc. Alleen denk ik dat je hem niet moet gaan gebruiken om de tuin ermee te ploegen. Ik heb op forums gezien dat mensen met handschoenen voor -30 graden het niet zo fijn vinden werken. Het is maar net wat je vergelijkt. Ik heb vanavond mijn eerste valpartij samen met de Oregon gehad. Beide hebben we het overleeft en de display heeft nog geen krasjes Ik kan me wel indenken dat het gevoeliger is, maar daar kun je ook een screenprotector voor nemen. ReeJ
Mars Express Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Kun je iets zeggen over de krasbestendigheid van dit touchscreen ? Ik weet namelijk dat mijn handen wel eens vreselijk smerig en zanderig zijn tijdens het cachen en vrees dat het scherm vlug verne*kt zou kunnen zijn. Goed dat jezelf al aangeeft over je handen. Je kunt het scherm afspoelen met o.a. water/doekje/etc. Alleen denk ik dat je hem niet moet gaan gebruiken om de tuin ermee te ploegen. Ik heb op forums gezien dat mensen met handschoenen voor -30 graden het niet zo fijn vinden werken. Het is maar net wat je vergelijkt. Ik heb vanavond mijn eerste valpartij samen met de Oregon gehad. Beide hebben we het overleeft en de display heeft nog geen krasjes Ik kan me wel indenken dat het gevoeliger is, maar daar kun je ook een screenprotector voor nemen. ReeJ Kan je iets zeggen over de leesbaarheid in vol zonlicht tov de Colorado? en over de ontvangstgevoeligheid?
reej Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 (bewerkt) Kun je iets zeggen over de krasbestendigheid van dit touchscreen ? Ik weet namelijk dat mijn handen wel eens vreselijk smerig en zanderig zijn tijdens het cachen en vrees dat het scherm vlug verne*kt zou kunnen zijn. Goed dat jezelf al aangeeft over je handen. Je kunt het scherm afspoelen met o.a. water/doekje/etc. Alleen denk ik dat je hem niet moet gaan gebruiken om de tuin ermee te ploegen. Ik heb op forums gezien dat mensen met handschoenen voor -30 graden het niet zo fijn vinden werken. Het is maar net wat je vergelijkt. Ik heb vanavond mijn eerste valpartij samen met de Oregon gehad. Beide hebben we het overleeft en de display heeft nog geen krasjes Ik kan me wel indenken dat het gevoeliger is, maar daar kun je ook een screenprotector voor nemen. ReeJ Kan je iets zeggen over de leesbaarheid in vol zonlicht tov de Colorado? en over de ontvangstgevoeligheid? Leesbaarheid vindt ik zelf iets minder dan de Colorado, maar zeker niet storend. Dit getest bij volledig lampjes uit en zonlicht. Dit komt waarschijnlijk door het touchscreen scherm. (andere kwaliteit glas/plastic) Ontvangst zie ik nihil verschil tussen. Gisteren even snel de 2 gpsen naast elkaar gelegd. De sattelietontvangst gaf aan bij de colorado een verschil te hebben van 4 meter en de oregon 5 a 6 meter. De test hierboven was even snel gedaan. dus de gps-en geen 5 minuten laten liggen ofzo... Hier zal ik nog op terug komen. met betere tests. ReeJ 1 augustus 2008 bewerkt door reej
koedeboe Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Leesbaarheid vindt ik zelf iets minder dan de Colorado, maar zeker niet storend. Dit getest bij volledig lampjes uit en zonlicht. Dit komt waarschijnlijk door het touchscreen scherm. (andere kwaliteit glas/plastic) Ontvangst zie ik nihil verschil tussen. Gisteren even snel de 2 gpsen naast elkaar gelegd. De sattelietontvangst gaf aan bij de colorado een verschil te hebben van 4 meter en de oregon 5 a 6 meter. De test hierboven was even snel gedaan. dus de gps-en geen 5 minuten laten liggen ofzo... Hier zal ik nog op terug komen. met betere tests. ReeJ De leesbaarheid zag er gisteravond inderdaad wel iets minder uit dan bij de colorado. Nu is die ook al erg donker vergeleken bij de 60, dus het wordt steeds minder... Kon de Oregon jammergoenoeg niet mee naar huis nemen voor verdere tests omdat er zo'n lastige, kleine cacher aan vast zat ... Ziet er voor de rest overigens wel leuk uit (de Oregon, niet de cacher!). Ben benieuwd naar de bruikbaarheid van het touchscreen. De icons die ik zag waren relatief groot en er zijn er een heleboel van, dus je moet wel flink scrollen van links=>rechts=>links om de goede knop te hebben. Een nieuw hebbedingetje erbij!
reej Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Leesbaarheid vindt ik zelf iets minder dan de Colorado, maar zeker niet storend. Dit getest bij volledig lampjes uit en zonlicht. Dit komt waarschijnlijk door het touchscreen scherm. (andere kwaliteit glas/plastic) Ontvangst zie ik nihil verschil tussen. Gisteren even snel de 2 gpsen naast elkaar gelegd. De sattelietontvangst gaf aan bij de colorado een verschil te hebben van 4 meter en de oregon 5 a 6 meter. De test hierboven was even snel gedaan. dus de gps-en geen 5 minuten laten liggen ofzo... Hier zal ik nog op terug komen. met betere tests. ReeJ De leesbaarheid zag er gisteravond inderdaad wel iets minder uit dan bij de colorado. Nu is die ook al erg donker vergeleken bij de 60, dus het wordt steeds minder... Kon de Oregon jammergoenoeg niet mee naar huis nemen voor verdere tests omdat er zo'n lastige, kleine cacher aan vast zat ... Ziet er voor de rest overigens wel leuk uit (de Oregon, niet de cacher!). Ben benieuwd naar de bruikbaarheid van het touchscreen. De icons die ik zag waren relatief groot en er zijn er een heleboel van, dus je moet wel flink scrollen van links=>rechts=>links om de goede knop te hebben. Een nieuw hebbedingetje erbij! Wanneer wil je hem lenen ?
gpsgek Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 Hier een REVIEW Jammer dat het een review is van een niet-geocacher (danwel net begonnen geocacher)... Ik ben ook wel benieuwd naar de mate waarin het scherm heel blijft. En een ander ding: als ik een "hoesje" (zoiets als deze)om het apparaat zou doen, werkt het touchscreen dan nog lekker? Ik zag overigens dat Garmin nog geen hoesjes te koop heeft.
kiki1 Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 je kan over het scherm een beschermlaag plakken zoals ook bij bv een nintendo ds. Die spelcomputertjes hebben ook een touchscreen. Met de beschermfolie blijft het scherm prima te lezen.
reej Geplaatst 1 augustus 2008 Geplaatst 1 augustus 2008 je kan over het scherm een beschermlaag plakken zoals ook bij bv een nintendo ds. Die spelcomputertjes hebben ook een touchscreen. Met de beschermfolie blijft het scherm prima te lezen. Klopt! heb ik ook besteld.... via ebay..
reej Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Even nog een paar plaatjes: Een wp inkloppen d.m.v. klikken op scherm: Menu's die ik zelf heb ingesteld:
RMBS Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Reej , Als je nu een keuze zou moeten maken tussen Collorado of een Oregon welke lijkt jou dan de beste keuze?
wandelaartjes Geplaatst 12 augustus 2008 Geplaatst 12 augustus 2008 Bij de Oregon kun je ook paperless-cachen,mijn vraag is dan eigenlijk,neemt hij de eventuele spoilerfoto's ook mee
Aanbevolen berichten