Spring naar bijdragen

Garmin plugin probleem


Team NaStE

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn nieuwe Garmin binnen en heb deze inmiddels geregistreerd bij Garmin.

Nu dacht ik mooi te kunnen kijken wat de Premium versie inhoud, en op de site van Geocache geprobeerd om het gratis lidmaatschap te activeren.

 

Nu heb ik van te voren de plugin (goed) geinstalleerd, en deze werkt ook correct op de controle pagina van Garmin, maar de knop om te activeren blijft grijs (niet aanklikbaar) en ook vind hij mijn Gramin (60CSx) niet.

 

Als ik op een willekeurige cache-pagina de cache naar mijn Garmin toestel wil sturen (knop: send to gps) komt er een pop-up vernster waarin staat dat deze service alleen voor Garmin toestellen wordt ondersteunt.

 

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad? Of weet iemand een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

vandaag lukte het mij ook niet om de coords naar mijn (garmin) gps te sturen.

vorige week nog wel. Plug in nogmaals opnieuw gedownload, maar ook dat hielp niet.

Dus ik denk niet dat het aan jou ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag lukte het mij ook niet om de coords naar mijn (garmin) gps te sturen.

vorige week nog wel. Plug in nogmaals opnieuw gedownload, maar ook dat hielp niet.

Dus ik denk niet dat het aan jou ligt.

 

Net even op mijn Colorado een cache gedownload ==> Geen probleem, werkt nog steeds :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gedeelte "send to gps" werkt wel, alleen de pagina om de gratis 30-day trial te laten activeren werkt nog steeds niet. Heb de laatste plugin (25-juli) gedownload en geinstalleerd maar hij blijft de melding "unable to load plugin" geven... :P

 

Heeft iemand deze pagina wel werkend gekregen????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De communicator is volgens mij niet helemaal lekker. Ik kan (ben P member, 60CX geregistreerd) een stuk of vijf caches op die manier naar de GPS sturen en dan hangt de boel. Als ik het venster open laat en vervolgens een tweede browser venster (FFOX) open, blijft-ie wel in de lucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Het gedeelte "send to gps" werkt wel, alleen de pagina om de gratis 30-day trial te laten activeren werkt nog steeds niet. Heb de laatste plugin (25-juli) gedownload en geinstalleerd maar hij blijft de melding "unable to load plugin" geven... :D

 

Heeft iemand deze pagina wel werkend gekregen????

 

Hum, dit probleem heb ik ook. (Colorado 300) heeft iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij kunnen de software helemaal niet installeren. Tijdens installatie hangt 1 pc spontaan en herstart. Dit gemeld bij Garmin maar ligt volgens hun echt aan onze pc. Nu hebben we het op 2 pc's en 2 notebooks geprobeerd met allemaal hetzelfde euvel, dus om nou te zeggen dat het aan die ene pc ligt......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij kunnen de software helemaal niet installeren. Tijdens installatie hangt 1 pc spontaan en herstart. Dit gemeld bij Garmin maar ligt volgens hun echt aan onze pc. Nu hebben we het op 2 pc's en 2 notebooks geprobeerd met allemaal hetzelfde euvel, dus om nou te zeggen dat het aan die ene pc ligt......

 

Zag de melding staan en het direct even uitgeprobeerd.

Werkt goed, heb een Garmin Map 60CSX en draai op FF.

groet,

Derk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij kunnen de software helemaal niet installeren. Tijdens installatie hangt 1 pc spontaan en herstart. Dit gemeld bij Garmin maar ligt volgens hun echt aan onze pc. Nu hebben we het op 2 pc's en 2 notebooks geprobeerd met allemaal hetzelfde euvel, dus om nou te zeggen dat het aan die ene pc ligt......

Heb je op die andere pc's het installatiebestand opnieuw gedownload of steeds dezelfde gebruikt?

Misschien een corrupt installatiebestand?

Hier werkt het goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij kunnen de software helemaal niet installeren. Tijdens installatie hangt 1 pc spontaan en herstart. Dit gemeld bij Garmin maar ligt volgens hun echt aan onze pc. Nu hebben we het op 2 pc's en 2 notebooks geprobeerd met allemaal hetzelfde euvel, dus om nou te zeggen dat het aan die ene pc ligt......

Heb je op die andere pc's het installatiebestand opnieuw gedownload of steeds dezelfde gebruikt?

Misschien een corrupt installatiebestand?

Hier werkt het goed.

 

Bij alle pc's/notebooks het bestand steeds opnieuw gedownload van de site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer op de Garmin Communicator site de Test page in combinatie met je GPS.

 

De melding dat het alleen werkt met Garmin toestellen staat er altijd.

 

Tot op heden zo'n 30 caches gedownload naar m'n Oregon en werkt probleemloos.

bewerkt door Brood
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...