Spring naar bijdragen

Opschoning ledenbestand


Xaa

Aanbevolen berichten

(...)

Ten eerste, het weigeren van aanmeldingen op basis van email slaat totaal nergens op.

Het is duidelijk dat niet elk email adres te verifieren valt op de manier van de echte persoons gegevens,

maar waarom zou dat uberhaupt nodig zijn ?

(...)

 

Daarom, kijk nog even naar de eigen policy hier, die kan ook wel een opfris beurt gebruiken.

 

Gegroet

 

Geloof maar, dat dit een hoop extra vervuiling voorkomt... nu gebeurt het al dat mensen ooit inloggen met een adres (speciaal ervoor gemaakt) en er nooit meer naar omkijken. Of erger: mensen die een spamadres aanmaken en ons gek willen krijgen! :P Nu moet hier (voor dat soort lui) te veel moeite gedaan worden.

 

Maar er is een heel makkelijke oplossing voor mensen die met hun eigen gratis mail wel willen aanloggen en die is:

 

Ga naar http://www.geocaching.nl/index/

Kies hier voor: Contact Us

Vervolgens: Ticket aanmaken

Onder de afdeling 'Forumzaken' kun je een vraag aanmaken om een

account voor je aan te maken (geef hierbij je naam van geocaching.com op en een verwijzing naar je profiel op www.geocaching.com)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Boven in het mailtje (de eerste regel) zie je staan "Beste ..."

Die ... is de teamnaam waar het aan gemaild is. Ik zie voor jouw mailadres in elk geval al een account Toni met dat mailadres wat voldoet aan onze specificaties. Misschien iemand anders die zelfde mailadres gebruikt?

 

Ah teamnaam, dan is het duidelijk. Wat mij betreft kan het account met de teamnaam "Toni" weg. Waarschijnlijk heb ik dat een keer gebruikt bij een registratie waarvan ik dacht dat die mislukt was. Dus zeker nuttig zo'n opruimactie.

 

Sorry voor het ongemak. Misschien was het handiger geweest om duidelijker te vermelden wat de teamnaam is. (Ik luister naar meer namen dan alleen mijn teamnaam). Dat had ik mijn geval de verwarring voorkomen.

 

Groetjes Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat mijn statistics plotseling zijn gewijzigd en niet meer kloppen met GC.COM

Is er misschien iets te veel geschoond? :P

Nope, dat heeft daar niets mee te makne. Zie sommige andere topics.

Ik mis sinds vandaag 30 caches.

Mag ik weten welke andere topics je bedoelt,

want het topic over de missing logs is van vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mark,

 

Ik ben niet een van de actiefste bezoekers maar ik heb in augustus 2007 het forum nog bezocht.

Toch heb ik je mail gekregen. Op zich zelf vind ik het niet erg dat jullie schonen. Ik heb me alweer aangemeld. Ik kreeg toen het volgende berichtje:

Welkom terug, je laatste bezoek was: September 02 2004, 12:37:25

 

Misschien dat jullie administratie een beetje het 'pad' is kwijtgeraakt :P

 

Groetjes van Ton :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Het is wel mogelijk om u te registreren met een ander adres en dan na registratie uw

mail adres aan te passen......

 

Dit is niet waar.

 

Zie ook http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=9621&hl=

 

Ah, dan moet dat ook handmatig door een admin. Maar ook dat gebeurt regelmatig. Dus het kan wel,alleen niet automatisch

 

Kun je dat niet regelen dat ze dit weer mogelijk maken automagisch te doen?

Scheelt admins ook weer handwerk en zie de toegevoegde waarde er niet van in dat met de hand te doen ipv automagisch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je dat niet regelen dat ze dit weer mogelijk maken automagisch te doen?

Scheelt admins ook weer handwerk en zie de toegevoegde waarde er niet van in dat met de hand te doen ipv automagisch...

Dat kan wel, maar willen we niet. Iedereen die geen juiste emailadres heeft, of een IPadres dat niet van de provider komt maar van een illegale proxy of waarvan de host niet bekend is, wordt zoder hoor en wederhoor met de hand verwidjerd. Iedere nieuwe aanmelding wordt ook echt met de hand geocntroleerd.

Als blijkt dat men meteen een of meerdere accounts heeft aangemaakt dan gaat het feestje ook niet door als het er op lijkt dat het aangemaakt is vanwege en schrijffoutje of iets dergelijks.

 

Nee, met de hand. het kost even wat tijd, iedereen persoonlijk te controleren, maar kan een lading extra werk achteraf schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dan kunnen we nu dus op zoek, nou ja, wachten op het 10.000ste forumlid!

 

We hebben 9 473 geregistreerde leden

 

En wat krijgt diegene dan, een warm welkom???

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Valt die schade toch weer mee.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...