Spring naar bijdragen

Caches downloaden op PDA


Wilde Tijger

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik toegetreden tot het premium memberschap en wil nu graag gebruik maken van de mogelijkheid om caches te downloaden op mijn PDA.

Heb al wat programmatjes geprobeerd maar dat werkte niet. :blush:

 

Is er iemand die even kan aangeven wat ik het best kan downloaden want de keuzemogelijkheden zijn zoals gewoonlijk heeeeel groot. :P

 

Alvast bedankt voor jullie ondersteuning in deze :rolleyes:

 

;) Wilde Tijger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hee Tijger...

 

 

Ik maak gebruik van de volgende link om elke maand de caches in Nl te downloaden naar mijn PDA (HTC TyTn II). Zodat, wanneer ik op pad ga, niet op mijn GPS (Colorado 300) hoef te navigeren, mijn TomTom kan dat beter?!!.....

 

 

http://cve.gps.geocacher.nl/0807121046.zip

 

 

FF registreren, en daarna elke maand eebn update. Hebbie daar wat aan??

 

 

Veel suc6.

 

 

 

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de eerste keer dat ik op het forum een antwoord denk te kunnen geven.

Ik sla de gpx files altijd op op mijn bureaublad en zet ze dan op de geheugenkaart

van mijn pda. De .gpx files lees ik in met gpxview; tijden geleden via google van internet

geplukt. Een andere mogelijkheid is GSAK downloaden en dat gebruiken. Werkt prima met

de Duitse en Nederlandse caches, maar in Frankrijk is het mij tot heden niet gelukt om

ze in mijn PDA te lezen.

Succes... en misschien heeft iemand voor mij de oplossing voor de Franse caches :rolleyes:

wandelaarjgm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak gebruik van GSAK. Echt een supertool :D

 

Je laad je wekelijkse ZIP-file in en laat de database vervolgens exporteren naar HTML.

Hij maakt dan een directory "cache" met alle files om zo op je geheugenkaart van je PDA te zetten.

Daarna zet je deze directory in je favorieten en klaar is kees.

 

Alles staat er op: cache, foto's, hints, de laatste x logs.

 

Succes,

Sjoerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maak gebruik van de volgende link om elke maand de caches in Nl te downloaden naar mijn PDA:

http://cve.gps.geocacher.nl/0807121046.zip

 

 

De link is de file van gisteren, hier vind je de pagina om je aan te melden:

http://cve.gps.geocacher.nl/tomtomcaches.htm

 

 

Ennuh: het zijn de caches in de Benelux!

bewerkt door cve.gps
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik GSAK (PC) en Cachemate (PDA). Ik heb de export naar html vanuit GSAK geprobeerd, maar dat was het toch niet helemaal.

 

Cachemate is wat mij betreft ideaal. Ik vul cachemate enerzijds rechtstreeks met pocketqueries en anderzijds met GPX files uit GSAK. Cachemate kost 8 dollar, dus ook niet direct de hoofdprijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gsak + spoilersync, daarna exporteren naar de SD kaart van je Pda (Tytn II). Let er wel op dat je niet gaat proberen om dit te doen met een database van >2000 caches. Dan loopt het namelijk erg traaaaaaag op een PDA.

 

Als browser kun je mijn inziens het beste de mini opera gaan gebruiken, die kan eigenlijk nagenoeg alle pagina's openen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik GSAK en dan exporteren naar .GPX op Provincie.

 

Met GPXSonar kun je deze GPX-bestanden uitlezen en In-the-field notities maken.

 

 

 

Mijn ervaring met HTML is, dat er ENORM VEEL bestandjes worden gegenereerd, en dat deze bestanden ook naar SD-kaart gekopieerd moeten worden, wat bij mij ongeveer een uurtje duurt... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...