Wilde Tijger Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Sinds kort ben ik toegetreden tot het premium memberschap en wil nu graag gebruik maken van de mogelijkheid om caches te downloaden op mijn PDA. Heb al wat programmatjes geprobeerd maar dat werkte niet. Is er iemand die even kan aangeven wat ik het best kan downloaden want de keuzemogelijkheden zijn zoals gewoonlijk heeeeel groot. Alvast bedankt voor jullie ondersteuning in deze Wilde Tijger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Found u Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Hee Tijger... Ik maak gebruik van de volgende link om elke maand de caches in Nl te downloaden naar mijn PDA (HTC TyTn II). Zodat, wanneer ik op pad ga, niet op mijn GPS (Colorado 300) hoef te navigeren, mijn TomTom kan dat beter?!!..... http://cve.gps.geocacher.nl/0807121046.zip FF registreren, en daarna elke maand eebn update. Hebbie daar wat aan?? Veel suc6. Ivo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wandelaarjgm Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Zo de eerste keer dat ik op het forum een antwoord denk te kunnen geven. Ik sla de gpx files altijd op op mijn bureaublad en zet ze dan op de geheugenkaart van mijn pda. De .gpx files lees ik in met gpxview; tijden geleden via google van internet geplukt. Een andere mogelijkheid is GSAK downloaden en dat gebruiken. Werkt prima met de Duitse en Nederlandse caches, maar in Frankrijk is het mij tot heden niet gelukt om ze in mijn PDA te lezen. Succes... en misschien heeft iemand voor mij de oplossing voor de Franse caches wandelaarjgm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Kijk eens in dit draadje:http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=9812&hl=geoscout Ik gebruik het zelf ook en ben er zeer tevreden over. Grtz. Larinagu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zjurt Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Ik maak gebruik van GSAK. Echt een supertool Je laad je wekelijkse ZIP-file in en laat de database vervolgens exporteren naar HTML. Hij maakt dan een directory "cache" met alle files om zo op je geheugenkaart van je PDA te zetten. Daarna zet je deze directory in je favorieten en klaar is kees. Alles staat er op: cache, foto's, hints, de laatste x logs. Succes, Sjoerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilde Tijger Geplaatst 12 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2008 Kijk daar heb je wat aan! Hartstikke bedankt voor jullie reacties!!! Wilde Tijger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 12 juli 2008 Share Geplaatst 12 juli 2008 Bekijk ook even de topic over het laden van spoiler foto's met gsak. Dit is ook erg handig Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cve.gps Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 (bewerkt) Ik maak gebruik van de volgende link om elke maand de caches in Nl te downloaden naar mijn PDA:http://cve.gps.geocacher.nl/0807121046.zip De link is de file van gisteren, hier vind je de pagina om je aan te melden: http://cve.gps.geocacher.nl/tomtomcaches.htm Ennuh: het zijn de caches in de Benelux! 13 juli 2008 bewerkt door cve.gps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Ik gebruik GSAK (PC) en Cachemate (PDA). Ik heb de export naar html vanuit GSAK geprobeerd, maar dat was het toch niet helemaal. Cachemate is wat mij betreft ideaal. Ik vul cachemate enerzijds rechtstreeks met pocketqueries en anderzijds met GPX files uit GSAK. Cachemate kost 8 dollar, dus ook niet direct de hoofdprijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Gsak + spoilersync, daarna exporteren naar de SD kaart van je Pda (Tytn II). Let er wel op dat je niet gaat proberen om dit te doen met een database van >2000 caches. Dan loopt het namelijk erg traaaaaaag op een PDA. Als browser kun je mijn inziens het beste de mini opera gaan gebruiken, die kan eigenlijk nagenoeg alle pagina's openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janivanda Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Ik gebruik GSAK en dan exporteren naar .GPX op Provincie. Met GPXSonar kun je deze GPX-bestanden uitlezen en In-the-field notities maken. Mijn ervaring met HTML is, dat er ENORM VEEL bestandjes worden gegenereerd, en dat deze bestanden ook naar SD-kaart gekopieerd moeten worden, wat bij mij ongeveer een uurtje duurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
speurvuur Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Check ook: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=9812&hl= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden